کد مطلب: ۴۷۴۱۹۵

یک فعال بازار خودرو در گفتگو با تجارت‌نیوز مطرح کرد:

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته آینده

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته آینده

فیروز نادری، فعال بازار خودرو می‌گوید: قیمت خودرو هفته گذشته تحت تاثیر توقف شماره‌گذاری برخی خودروها و افت شاخص بازار سهام افزایش قابل توجهی داشته است. اما آیا این افزایش قیمت ادامه می‌یابد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز چهار‌شنبه شاخص کل بازار سهام بیش از سه درصد افت کرد و شاخص کل هم‌وزن نیز حدود 1.5 درصد منفی شد و بازار در نهایت با صف فروش در اکثریت نمادها به پایان رسید. حال با منفی شدن بازار سهام فعالان بازار می‌گویند تقاضا در بازارهای موازی از جمله طلا، سکه و خودرو افزایش یافته است.

در همین حال فعال بازار خودرو در پاسخ به این پرسش که قیمت خودرو هفته آینده چه خواهد شد ؟ به تجارت‌نیوز گفت: متاسفانه با افت شاخص بورس برخی مردم سرمایه‌های خود را از بورس بیرون آورده‌اند و به بازارهای موازی از جمله سکه، طلا و خودرو روی آورده‌اند.

به گفته فیروز نادری علاوه بر افت بورس، عامل دیگری که هفته گذشته به افزایش قیمت خودرو دامن زد، توقف شماره‌گذاری خودروهایی چون پراید و ال ۹۰ بود. خبری که اگرچه کمی بعد تکذیب شد و اعلام کردند شماره‌گذاری پراید همچنان ادامه دارد.

اما آیا افزایش قیمت خودرو ادامه دارد؟ نادری در پاسخ گفت: پیش‌بینی می‌شود چنانچه قیمت دلار افزایش یابد و شاخص بورس هم روند نزولی داشته باشد قیمت خودرو گران‌تر شود. چرا که با افت شاخص بورس، بسیاری می‌خواهند دارایی و سرمایه خود را به بازارهای دیگری چون خودرو و دلار ببرند و هر کدام از این عوامل می‌تواند تاثیر مستقیمی بر قیمت خودرو بگذارد.

او اظهار کرد: توصیه ما به مردم این است که چنانچه قصد مصرف خودرو را دارند، به بازار مراجعه کرده و خودرو مورد نظر خود را خریداری کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.