کد مطلب: ۴۷۹۷۶۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اولین حرکت صعودی بازار در روز اول هفته / سیر صعودی بازار پرقدرت نیست

اولین حرکت صعودی بازار در روز اول هفته / سیر صعودی بازار پرقدرت نیست

شروع معاملات این هفته از بازار سهام روند معاملاتی بازار در اولین روز هفته متعادل و با افزایش نسبی تقاضا در گروه‌های مختلف آغاز شد و شاخص کل در بدو شروع معاملات حدود 1.5 درصد مثبت شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در شروع معاملات این هفته از بازار سهام، همانظور که پیش‌بینی می‌شد بازار سهام با تعادلی نسبی در افزایش تقاضا همراه شد و شاخص کل با رشد 1.5 درصدی به یک میلیون و 634 هزار واحد رسید.

بازار 5

در روند معاملات امروز شاخص هم‌وزن نیز سیر صعودی داشت و این حاکی از کلیت مثبت بازار سهام است، همچنین نمادهای خودرو و خساپا در محدوده مثبت با معاملات روان و متعادل همراه هستند و نماد خگستر هم پس از جابجایی بیش از 180 میلیون سهم در قیمت 500 تومان متعادل شد اما با وجود این شروع خوب نماد خساپا در ادامه روند معاملات با افزایش عرضه روبه‌رو شد.

5 مهر

نمادهای تاثیرگذار در شاخص کل فارس، فولاد و تاپیکو هستند اما نمادی مانند فولاد هرچند در محدوده مثبت است اما این روند صعودی ضعیف است و هر لحظه امکان پیشی گرفتن عرضه بر تقاضا در این نماد وجود دارد.

پیش‌بینی‌ها حاکی از تعادل و مثبت بودن بازار سرمایه در این هفته است اما باید توجه داشت که روند صعودی بازار امروز روندی محکم و پرقدرت نیست و باید برای روند بازار را در ادامه معاملات روزانه دید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.