کد مطلب: ۴۸۷۸۶۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ارزش سهام عدالت نصف شد

ارزش سهام عدالت نصف شد

روند سهام عدالت در تمام روزهای ایم هفته نزولی بود و در پایان معاملات این هفته حدود یک میلیون و 300 هزار تومان افت کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با شروع معاملات این هفته بورس ارزش سهام عدالت 13 میلیون و 200 هزار تومان بود اما در پایان معاملات این هفته ارزش این سبد به 11 میلیون و 961 هزار تومان رسید.

این دومین هفته است که روند سهام عدالت در تمام روزهای هفته نزولی است.

ارزش سهام عدالت در تمام روزهای هفته نزولی بود و این نزول ارزش به دلیل ریزش شاخص کل بازار سهام به دلیل عرضه در نمادهای شاخص‌ساز بود، نمادهای چون فولاد، فملی، وتجارت، وبصادر، شتران و … نمادهایی هستند که تاثیر زیادی بر ارزش سهام عدالت دارند اما روند این نمادها نزولی بود.

عدالت 8 آبان

ارزش سهام عدالت در دوره قبل از اصلاح حدود 21 میلیون تومان بود اما با شروع دوره اصلاح قیمتی سهم‌های بازار سهام شروع به ریزش کرد و به کانال 11 میلیون تومان رسید و تقریبا ارزش آن در حال حاضر به نصف قیمت اولیه رسیده است.

این ریزش در حالی است که قرار بود سهام عدالت پشتوانه‌ای برای مردم باشد و حتی کسامی که اقدام به فروش سهام عدالت خود کردند در دریافت پول سهام عدالت خود مشکل دارند و بعضا تا 3 ماه نیز واریزی نداشتند.

تا زمان بازگشت روند صعودی شاخص کل بازار سهام سهام عدالت رشدی نخواهد داشت و به نظر می‌رسد روند صعودی بازار سهام بعد از انتخابات آمریکا شروع خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.