کد مطلب: ۴۹۰۲۰۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی قیمت دلار ۱۹ آبان ۹۹ / گرانی دلار چقدر محتمل است؟

پیش‌بینی قیمت دلار 19 آبان 99 / گرانی دلار چقدر محتمل است؟

روز یکشنبه قیمت دلار در بازار آزاد و صرافی ملی گران، آمار عدم تحقق 22 میلیارد دلار درآمد ارزی نیمه نخست امسال منتشر و دستورالعمل ترخیص فوری کالاهای دپو شده در گمرک ابلاغ شد. هرکدام از این موارد می‌توان نشانه‌ای برای افزایش نوسان احتمالی بازار ارز فردا باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز یکشنبه قیمت دلار در بازار آزاد وارد کانال 25 هزار تومان شد و قیمت صرافی ملی نیز به 23 هزار و 500 تومان رسید.

از سوی دیگر امروز آمار عدم تحقق 22 میلیارد دلار درآمد ارزی نیمه نخست امسال منتشر شد. طبق آماری که در روزنامه خراسان منتشر شده میزان درآمد نفتی محقق شده دولت در نیمه نخست امسال در حالی حدود شش میلیارد دلار بوده که این میزان 28 میلیارد دلار پیش‌بینی شده بود.

در همین حال دستورالعمل ترخیص فوری کالاهای دپو شده در گمرک نیز امروز ابلاغ شده است. معاون فنی گمرک ایران از ابلاغ دستورالعمل مربوط به مصوبات اخیر برای ترخیص فوری میلیون‌ها تن کالای دپو شده در گمرک و بنادر خبر داده است.

هرکدام از این اخبار می‌توانند نشانه‌ای برای افزایش نوسان احتمالی بازار ارز فردا باشند. آیا روند قیمت دلار مجددا صعودی می‌شود یا ممکن است مثل روز شنبه دلار روندی نزولی به خود بگیرد؟

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.