کد مطلب: ۴۹۵۶۲۰

هتل هلیا مشهد

هتل هلیا مشهد

هتل هلیا مشهد در لیست هتل‌های خوب مشهد، فاصله کمی حتی به‌صورت پیاده تا حرم دارد. این هتل در خیابان امام رضای هشت قرار دارد و این فاصله تا حرم مطهر رضوی جذابیت زیادی برای زائران ایجاد می‌کند.

شهر مشهد به‌دلیل جاذبه‌های فرهنگی، هنری، مذهبی و تفریحی فراوان مقصد بسیاری از سفر‌ها است. برای بسیاری از ما استراحت میان رفت‌وآمد‌های بسیار به مکان‌های مختلف اهمیت بالایی دارد. اقامت در یک هتل خوب با امکانات مناسب می‌تواند بخشی از جذابیت سفر ما باشد. قطعا همه ما علاقه‌مند به استفاده از امکانات خوب یک هتل با قیمتی مناسب هستیم. یکی از زمان‌های مناسب سفر به مشهد مقدس اوایل پاییز است. هتل هلیا مشهد هتلی سه ستاره به‌حساب می‌آید که از سال 1388 در این شهر فعالیت دارد. در این نوشته سعی داریم کنار معرفی این هتل زیبا به شما در انتخاب هتلی از میان هتل های مشهد علی بابا کمک کنیم.

هتل هلیا مشهد

هتل هلیا مشهد در لیست هتل‌های خوب مشهد، فاصله کمی حتی به‌صورت پیاده تا حرم دارد. این هتل در خیابان امام رضای هشت قرار دارد و این فاصله تا حرم مطهر رضوی جذابیت زیادی برای زائران ایجاد می‌کند. همچنین عزیزانی که برای درمان به مشهد مقدس سفر کرده‌اند، می‌توانند از نزدیکی هتل به بیمارستان موسی‌بن‌جعفر استفاده کنند. این هتل حدود 84 اتاق مختلف را برای مسافران در اختیار دارد. همه این اتاق‌ها در سطح رفاهی بسیار خوبی هستند. شما متناسب با نیاز خود می‌توانید از هتل‌های یک‌تخته، دابل تا پنج تخته استفاده کنید. کارکنان این هتل آموزش‌های لازم را دیده و برخورد رضایت‌بخشی را با شما خواهند داشت. در ادامه امکانات هتل را بررسی می‌کنیم.

امکانات هتل هلیا مشهد

اگر دنبال رزرو هتل مشهد هستید، هتل هلیا می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد. این هتل کنار مزیت فاصله خوب آن تا حرم، امکانات قابل قبولی را برای مسافران فراهم می‌کند. ازجمله این امکانات می‌توان به حمام کاملا بهداشتی، تهویه مناسب و سرویس بهداشتی خوب اشاره کرد. یخچال، تلویزیون، اینترنت و سرویس بهداشتی فرنگی هم از دیگر امکاناتی به‌شمار می‌آید که برای همه اتاق‌ها در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید : فاصله تهران تا مشهد چقدر است؟

امکانات دیگری نیز درنظر گرفته شده تا اقامت در یکی از بهترین هتل‌‌های مشهد را در سطح خود برای مسافران فراهم کند. خشکشویی، صندوق امانات، خود‌پرداز، پارگینگ، کافی‌شاپ، رستوران و… ازجمله این خدمات هستند.

اگر برای شما هم مهم است که در یک هتل با نظافت و تمیزی خوب اقامت داشته باشید، هتل هلیا را در لیست انتخاب‌های خود بنویسید. تمیزی و نظافت منظم در هتل و اتاق‌ها، اطمینان خاطر لازم برای شما را ایجاد می‌کند. یکی از دلایل رضایت مسافران قبلی هتل، نظم و ترتیب و نظافت خوب هتل است. این امر کنار دکوراسیون عالی و شیک هتل سلیقه اکثر مسافران را به خود جلب می‌کند.

رستوران و کافی‌‌شاپ هتل هلیا مشهد

مسافران می‌توانند در هر سه وعده از صبح، ظهر و شب از غذا‌های متنوع رستوران هتل استفاده کنند. این خدمت نیاز مسافران به مراجعه به رستوران‌های خارج از هتل را برطرف می‌کند. کنار غذا‌های خوب رستوران تمیزی و نظافت آن بسیار فوق‌العاده است. شما به‌راحتی می‌توانید از یک رستوران شیک با رعایت کامل نکات بهداشتی بهره‌مند شوید. همچنین برای غذا‌های این رستوران از مواد اولیه مرغوب و با‌کیفیت استفاده می‌شود. سرآشپزان با‌تجربه آن نیز بهترین و لذیذ‌ترین غذا‌ها را برای شما سرو خواهند کرد.

قیمت رزرو هتل مشهد

اگر قصد رزرو هتل مشهد را دارید، حتما توصیه می‌کنم کنار بررسی‌های خود هتل هلیا را نیز مدنظر داشته باشید. این هتل کنار خدمات خوبی که به مسافران ارائه می‌کند، قیمت مناسبی نیز دارد. شما برای رزرو یک اتاق دو یا سه نفره در این هتل فقط شبی حدود 200 هزارتومان می‌پردازید. البته در بسیاری از مقاطع سال برای آن تخفیف‌های خوبی نیز وجود دارد که قیمت آن را جذاب‌تر هم می‌کند. علاوه بر خدمات قبلی ذکرشده هتل با قیمت‌های بسیار خوبی برنامه‌ها و تور‌های مناسب نیز برای مسافران در نظر می‌گیرد. با استفاده از این برنامه‌ها به‌راحتی می‌توانید کنار برنامه‌های زیارتی خود از تفریحات شهر مشهد و اطراف آن نیز استفاده لازم را ببرید.

IMG 20201130 121555

جمع‌بندی

شما ممکن است هنگام سفر به مشهد زمان بسیار کمی را در خود هتل سپری کنید؛ ولی قطعا یک اقامتگاه خوب کیفیت سفر شما را تغییر می‌دهد. هتل هلیا هتلی سه ستاره در مشهد است که امکانات خوبی را با هزینه‌ای عالی در اختیار مسافران قرار می‌دهد. یکی از مهم‌ترین مزایای این هتل درمیان دیگر هتل‌های مشهد موقعیت مکانی آن است. شما با چند دقیقه پیاده‌روی به حرم می‌رسید. همچنین دسترسی هتل به مکان‌های دیدنی و تفریحی مانند مسجد گوهرشاد، پارک کوه‌سنگی و آرامگاه خواجه ربیع بسیار خوب است.

اگر برای شما هم نظافت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهمیت دارد، می‌توانید با اقامت در این هتل لحظات خوبی را تجربه کنید. ما در این مطلب سعی کردیم تا جنبه‌های مختلف این هتل را بررسی کنیم. این نوشته می‌تواند تا حد زیادی شما را در رزرو هتل مشهد یاری کند. اگر شما هم تجربه استفاده از این هتل را داشتید، می‌توانید نظرات خود را درباره آن یا دیگر هتل‌های مشهد به اشتراک بگذارید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.