کد مطلب: ۴۹۹۷۸۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

یارانه ۱۰۰ هزار تومانی فرداشب واریز می‌شود

یارانه ۱۰۰ هزار تومانی فرداشب واریز می‌شود

یارانه نقدی ۱۰۰ هزار تومانی فرداشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود. این یارانه برای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی 120 هزار تومان است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اداره كل روابط عمومي و ارتباطات مردمي سازمان هدفمندسازي يارانه‌ها با صدور اطلاعيه‌ايي زمان واريز يارانه كمك معيشتي كرونا را اعلام کرد که براساس آن این کمک بلاعوض فرداشب به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

در متن این اطلاعیه آمده است:

با توجه به مصوبه ستاد ملي كرونا و همچنين مصوبه مجلس شوراي اسلامي و به دنبال تفاهم حاصله مبني بر حمايت از معيشت اقشار كم درآمد كه در شرايط ناشياز شيوع بيماري كرونا كسب درآمد آنها مختل شده است، مقرر گرديد:

1- به افراد تحت پوشش نهادهاي حمايتي هر نفر ماهيانه 120 هزار تومان پرداخت شود.

2- به ساير افراد با مشخصات زير نيز ماهيانه 100 هزار تومان پرداخت خواهد شد.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده در خصوص مشمولان این یارانه آمده که افرادي كه هيچ يك از اعضاي خانواده آنها حقوق دريافت نمي‌كنند، افرادي كه هيچ يك از اعضاي خانواده آنها بيمه‌پرداز نباشند، افرادي كه اعضاي خانوارشان طبق شاخص‌هاي بانكي از درآمد حداقلي برخوردار نباشند و افرادي كه در گروه يارانه معيشت‌بگير باشند این یارانه را دریافت می‌کنند.

اين وجوه از آذر ماه به مدت چهار ماه براساس ليست افراد شناسايي شده توسط وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي پرداخت می‌شود. اولين مرحله اين حمايت معيشتي ساعت 24 روز پنج‌شنبه مورخ 27 آذر ماه به حساب افراد مشمول واريز مي‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.