کد مطلب: ۵۰۳۷۵۲

حاشیه‌های امروز بورس ۱۳ دی / بزرگترین شرکت زغال سنگ ایران در صف عرضه اولیه

حاشیه‌های امروز بورس ۱۳ دی / بزرگترین شرکت زغال سنگ ایران در صف عرضه اولیه

در جریان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس با بیش از ۳ درصد افت به محدوده یک میلیون و ۳۵۰ هزار واحدی نزول کرد، شاخص کل هم‌وزن نیز ۱٫۸ درصد کاهش داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جریان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس بیش از ۳ درصد و شاخص کل هم‌وزن نیز بیش از ۱٫۸ درصد افت کرد تا نگرانی‌های سهامداران نسبت به افت شدید بورس بیشتر شود.

در جریان معاملات امروز که ارزش معاملات بیش از ۸٫۵ هزار میلیارد تومان بود، سه نماد فملی، فولاد و فارس بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشتند.

امروز همچنین گروه دارویی با پیشتازی نماد برکت همراه بود و بیشترین ارزش معاملات را به نام خود ثبت کرد. همچنین نماد پالایشی یکم امروز کانال ۸ هزار تومانی را نیز از دست داد تا روند زیاندهی آن همچنان ادامه داشته باشد.

همچنین بر اساس اعلام مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس، این شرکت به عنوان بزرگترین تولیدکننده زغال سنگ ایران با نماد "کزغال" در صف عرضه اولیه فرابورس قرار گرفته است.

معاملات امروز بازار سهام در حالی به پایان رسید که اکثر نمادهای شاخص‌ساز امروز را با صف فروش به کار خود پایان دادند و خبری از حمایت موثر حقوقی‌ها نبود.

مهمترین رویدادهای امروز بورس را در این ویدئوی تجارت‌نیوز ببینید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.