کد مطلب: ۵۱۲۱۴۰

گفتگو با نایب رئیس اول اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو:

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته آخر بهمن / مردم متقاضی خودروی ایرانی‌اند

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته آخر بهمن / مردم متقاضی خودروی ایرانی‌اند

نایب رئیس اول اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو می‌گوید: خودروهای ایرانی و خودروهای خارجی ممکن است دچار نوسان شود اما اکنون در بازار تقاضا برای خودروهای ایرانی بیشتر از خودروهای خارجی است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در هفته سوم بهمن ماه هر چند قیمت دلار روند نزولی داشته است اما قیمت خودروهای ایرانی و خارجی ارزان نشد.

به گفته نایب رئیس اول اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو، در آستانه شب عید تقاضا برای خرید خودروهای داخلی و خارجی زیاد شد اما این تقاضا برای خودروهای ایرانی بیشتر است.

اسد کرمی معتقد است: هر ساله در آستانه شب عید تقاضا برای خودرو بالا می‌رود. پیش‌بینی می‌شود احتمالا هفته آینده خودروهای داخلی و خودروهای خارجی دچار نوسان شوند. همچنین به نظر می‌رسد تقاضا برای خودروهای داخلی ۵۰ درصد و برای خودروهای خارجی ۲۰ درصد بیشتر شده است.

پراید و ۲۰۶ چقدر بالا رفت؟

هفته گذشته نعمت‌الله کاشانی‌نسب، نایب رئیس دوم اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو گفته بود:«خریدار در بازار نیست و تعداد فروشندگان از خریداران بیشتر است.»

نایب رئیس اول اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با اشاره به قیمت پراید و پژو ۲۰۶ گفت: پژو ۲۰۶ تیپ دو با ۷ میلیون تومان افزایش به قیمت ۱۹۷ میلیون تومان رسید. پراید هم با سه میلیون تومان افزایش با قیمت ۱۰۸ میلیون تومان فروخته شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.