کد مطلب: ۵۱۴۴۵۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بورس در حال مثبت شدن / شاخص هم‌وزن مثبت شد!

بورس در حال مثبت شدن / شاخص هم‌وزن مثبت شد!

شروع معاملات امروز بازار سهام با فشار عرضه در نمادهای شاخص‌ساز همراه بود و شاخص کل حدود ۶ هزار واحد ریزش کرد اما احتمالا تقاضا در ادامه معاملات بیشتر خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اگرچه معاملات امروز بازار سهام با روندی نزولی و عرضه شروع شد اما به نظر می‌رسد ادامه روند معاملات بورس امروز با گرایشات مثبت دنبال شود و شاخص کل روند نزولی خود را جبران کند. کارشناسان عقیده دارند شاخص به محدوده مقاومت خود رسیده است و چند روزی در همین محدوده درجا خواهد زد و اگر بتواند مقاومت را بشکند رشد شاخص کل تا یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد ادامه خواهد داشت اما اگر مقاومت شکسته نشود شاخص کل به محدوده یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد بازخواهد گشت.

بورس 27 بهمن

درجا زدن بورس در حالیست که قیمت دلار در بازار آزاد روز به روز در حال افزایش است ولی شاخص کل بعد از رشد حدود ۲۰ درصد به مقاومت رسیده است و باید کف‌سازی کند.

در حال حاضر شاخص هم‌وزن روندی صعودی پیدا کرده است و این نشان از مثبت شدن نمادهای کوچک است و بازار سهام گرایشات مثبتی دارد.

بازار 27 بهمن

صف فروش شستا با خرید ۴۰ میلیونی حقوقی‌ها جمع‌آوری شد و بازار سهام حمایت می‌شود و احتمالا این مقاومت تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.