کد مطلب: ۵۱۶۴۹۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۵ اسفند ۹۹ چقدر شد؟

قیمت دلار امروز ۵ اسفند ۹۹ چقدر شد؟

اولین قیمت دلار در صرافی ملی با نزدیک به ۳۰۰ تومان افزایش اعلام شد. نرخ اسکناس آمریکایی در بازار متشکل ارزی، سامانه سنا و بازار آزاد نیز صعودی بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، صبح روز سه‌شنبه اولین قیمت معاملاتی دلار در بازار آزاد ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان است. درحالی که روز گذشته معاملات بازار با نرخ ۲۴ هزار و ۵۵۰ تومان پایان یافت.

صرافی ملی هم قیمت خرید دلار را با ۲۹۰ تومان افزایش به به ۲۳ هزار و ۹۹۳ تومان رساند و قیمت فروش هر اسکناس آمریکایی را با ۲۹۶ تومان رشد، ۲۴ هزار و ۴۷۸ تومان اعلام کرد.

نخستین معاملات دلار در بازار متشکل ارزی نیز با حدود ۳۰۰ تومان افزایش قیمت نسبت به آخرین قیمت گذشته، وارد کانال ۲۴ هزار تومانی شد و با نرخ ۲۴ هزار و ۲۳۶ تومان آغاز شد.

نرخ اسکناس آمریکایی در سامانه سنا هم از ۲۴ هزار و۱۸۲ تومان در پایان روز دوشنبه به ۲۴ هزار و ۴۷۸ تومان در صبح امروز رسید.

همچنین بر اساس آخرین معاملات روز گذشته کاری در سامانه نیما نیز نرخ خرید حواله دلار۲۳ هزار و ۸۹۵ تومان و نرخ فروش آن ۲۴هزار و ۷۲ تومان اعلام می‌شود.

مذاکرات مجدد با دو کشور کره جنوبی و ژاپن برای آزادسازی ارزهای بلوکه شده ایران در این کشورها، اخبار مربوط به میانجی‌گری اروپا میان تهران و واشنگتن و اخبار مربوط به غنی‌سازی و برجام سه مساله مهم روز است که احتمالا امروز سیگنال آن بر مسیر نرخ ارز تاثیر گذار باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.