کد مطلب: ۵۳۰۲۳۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

حاشیه‌های بورس امروز ۲۸ فروردین / خروج ۴۹۰ میلیارد تومان نقدینگی توسط حقوقی‌ها

حاشیه‌های بورس امروز ۲۸ فروردین / خروج ۴۹۰ میلیارد تومان نقدینگی توسط حقوقی‌ها

بازار سهام در پایان معاملات امروز (شنبه) با نزول ۹ هزار واحدی همراه بود و تعداد زیادی از نمادها در صف فروش قفل بودند. همچنین حقوقی‌ها فعالیت‌های خود را در بازار نزولی ادامه دادند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار سهام در جریان معاملات امروز با افت شاخص همراه بود. حدود ۳۱۰ نماد در بورس امروز با روند نزولی همراه بودند و تنها ۱۸ نماد در بورس امروز روند مثبتی را ثبت کردند. حجم و ارزش معاملات همجنان در حالت رکود به سر می‌برد. حقوقی‌ها امروز بیش از ۴۹۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

شاخص کل بورس با افت ۹ هزار واحدی (۰٫۷ درصد) به کانال یک میلیون و ۲۳۳ هزار رسید. همچنین شاخص کل هم‌وزن با افت حدود یک هزار واحدی همراه بود.

111111111111

نمادهای خساپا، خودرو و خگستر بیش‌ترین حجم عرضه و نماد سپاس و ثبهساز بیش‌ترین حجم تقاضا را در جریان معاملات امروز بازار سهام ثبت کردند. بیش‌ترین تاثیر منفی در بازار را نمادهای فولاد، فملی و شستا داشتند.

22 1

نمادهای «فملی»، «اپال»، «سیتا»، «بوعلی»، «ساراب»، «شستا» و «وبملت» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نمادهای «بگیلان»، «آریا»، «بپاس»، «غگیلا»، «بپیوند»، «صبا» و «تسه» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند. نمادهای وبملت، وبصادر و فملی بیش‌ترین حجم خریدار حقوقی را داشتند.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.