کد مطلب: ۵۶۳۰۹۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بورس امروز ۲۳ تیر چگونه به پایان رسید؟ / تاثیر مثبت لغو تحریم‌های تجاری بر بورس امروز

بورس امروز ۲۳ تیر چگونه به پایان رسید؟ / تاثیر مثبت لغو تحریم‌های تجاری بر بورس امروز

بازار سرمایه امروز با تحرکات مثبت به کار خود پایان داد و شاخص کل در محدوده یک میلیون و ۳۰۵ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌‌نیوز ، امروز بازار سرمایه در آغاز کار خود با روندی منفی کار خود را شروع کرد اما تحت تاثیر لغو برخی از تحریم‌های تجاری آمریکا علیه ایران شاخص کل مثبت شد و در نهایت هم با ۱۶۵۳ واحد مثبت در کانال یک میلیون و ۳۰۵ هزار واحد قرار گرفت و ۰٫۱۳ درصد رشد را ثبت کرد.

شاخص کل هم‌وزن هم امروز بر طبق روند روزهای گذشته با ۱۳۰۵ واحد مثبت بسته شد و در محدوده ۴۰۱ هزار واحدی قرار گرفت. ارزش معاملات بورس هم امروز به حدود شش هزار میلیارد تومان رسید و امروز ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از شش هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسید.

امروز میدکو،فولاد و فارس بیشترین تاثیر را بر روی شاخص کل گذاشتند و بیشترین تراکنش هم برای ومدیر، ولکار و شستا ثبت شد همچنین در پایان بازار امروز گروه‌های شیمیایی، خودرو و بانکی‌ها از برترین گروه‌های صنعتی بودند.

بیشترین حجم معاملات امروز برای دی با ۳٫۲۱ میلیارد سهم خپارس با ۴۳۳٫۶ میلیون سهم خساپا با ۴۲۲٫۵ میلیون سهم خودرو با ۴۲۱٫۹ میلیون سهم و خگستر ۳۳۹٫۵ با میلیون سهم ثبت شد.

در پایان بازار امروز هفتمین عرضه اولیه امسال هم با نماد «سپید» انجام شد همچنین در پایان بازار امروز بیش از ۲۰میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقوقی به حقیقی اتفاق افتاد.

23 تیر

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.