کد مطلب: ۵۷۰۳۴۹

نحوه سرمایه‌گذاری بهتر و امن‌تر / آیا وقت سرمایه‌گذاری در بورس است؟

نحوه سرمایه‌گذاری بهتر و امن‌تر /  آیا وقت سرمایه‌گذاری در بورس است؟

در آخرین کارنامه ماهانه بازارها بورس با بازدهی بیش از ۱۲ درصدی بهترین عملکرد را داشته، در دوره بلندمدت هشت ساله دولت روحانی نیز بورس با افزایش ۲۴ برابری بیشترین بازدهی را داشته است. آیا اکنون فرصت سرمایه‌گذاری در بورس است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، آیا وقت سرمایه‌گذاری در بورس است؟ چگونه می‌توان امن‌تر و بهتر در بورس سرمایه‌گذاری کرد؟ چرا بازدهی بورس از تورم و دیگر بازارها جا مانده است؟ صندوق‌های سرمایه‌گذاری در بورس چه کارکردی دارند؟ چه اتفاق جدیدی در صندوق‌های سرمایه‌گذاری افتاده است؟ در کدام صندوق‌ها نباید سرمایه‌گذاری کرد و بهترین روش سرمایه‌گذاری در آنها چطور است؟ این‌ها بخشی از سوالاتی است که امشب ساعت ۲۲ در لایو اینستاگرام تجارت‌نیوز به آنها پاسخ داده خواهد شد.

پیام الیاس کردی، کارشناس بازار سهام و میثم فدایی، مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس دو مهمان این برنامه هستند که قرار است به سوالات ابراهیم علیزاده، سردبیر تجارت‌نیوز پاسخ دهند.

صبح امروز میثم فدایی، مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس خبر داده که دستورالعمل سرمایه‌گذاری آنلاین در صندوق‌های سرمایه‌گذاری ابلاغ شده است. وی در توییتی نوشته است: «دستورالعمل سرمایه‌گذاری آنلاین در صندوق‌های سرمایه‌گذاری ابلاغ شد. زیرساخت قانونی توسعه و دسترسی واقعی به صندوق‌های سرمایه‌گذاری و تحقق شعار توسعه سرمایه‌گذاری غیرمستقیم فراهم شد. فین‌تک‌ها و استارتاپ‌های مختلف می‌توانند شاهراه جذب بازار صندوق‌های سرمایه‌گذاری باشند.»

برای مشارکت بیشتر در این برنامه، سوالات خود درباره وضعیت فعلی بازار سهام و روند احتمالی آینده بورس در انتهای این خبر ثبت کنید تا کارشناسان برنامه به آنها پاسخ دهد.

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرامی تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.