خبر مهم:

کد مطلب: ۵۷۵۷۲۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سبد سهام عدالت امروز چقدر می‌ارزد؟

سبد سهام عدالت امروز چقدر می‌ارزد؟

امروز سهام عدالت ریزشی شد. سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت تحت تاثیر روند بازار سرمایه به ۱۳ میلیون و ۴۳ هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز سهام عدالت ریزشی شد. سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت تحت تاثیر روند بازار سرمایه به ۱۳ میلیون و ۴۳ هزار تومان رسید و نسبت به روز گذشته افت ناچیزی را تجربه کرد.

ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سهام عدالت هم امروز به هفت میلیون و ۸۲۵ هزار تومان رسید. ارزش ۳۰ درصد آن هم به سه میلیون و ۹۱۲ هزار تومان رسید.

افت ارزش سهام عدالت در حالی رخ داده که در چند روز گذشته پورتفوی سهام عدالت روندی صعودی را به ثبت رسانده بود.

7 شهریور

گزارشی از بازار امروز ۷ شهریور

بازار سهام امروز در دقایق ابتدایی شروع به کار خود با عرضه و روند منفی شاخص کل رو به رو شد. در پایان نیمه اول، روند بازار تغییر کرد و شاخص با رشد قابل توجهی مواجه شد. اما در نهایت روند شاخص برگشت و با افت دو هزار واحدی در مدار یک میلیون و ۵۷۳ هزار واحد قرار گرفت.

امروز شاخص کل هم‌وزن در تمام طول بازار روند مثبت خود را حفظ کرد و در نهایت هم با رشد ناچیز(۹ واحدی) در محدوده ۴۶۷ هزار واحدی قرار گرفت. ارزش معاملات بورس امروز در پایان بازار به ۱۴ هزار میلیارد تومان رسید رکورد ارزش معاملات در سال جاری شکسته شد. بیشترین تاثیر را امروز کگل، میدکو و فولاد در شاخص گذاشتند. بیشترین تراکنش هم برای سپید، شستا و خودرو ثبت شد.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.