کد مطلب: ۵۸۰۰۷۳

شرط پرداخت سهام عدالت به جاماندگان

شرط پرداخت سهام عدالت به جاماندگان

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: براساس صحبت‌های انجام شده به شرط تامین منابع مالی از سوی دولت تا پایان سال افراد فاقد سهام عدالت می‌توانند نسبت به دریافت سهام خود اقدام کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رحیم زارع درباره سهام عدالت اظهار داشت: تقریبا ۵۰ میلیون نفر از مردم سهام عدالت دریافت می‌کنند و به موازات آن حدود ۲۰ تا ۳۰ میلیون نفر که بیشتر کودکان، کارگران و مشاغل آزاد هستند، فاقد این سهام هستند.

وی گفت: ارزش سهام عدالت هم‌اکنون بین ۵ تا ۱۵ میلیون تومان است و برای افرادی که فاقد این سهام هستند باید از طریق شرکت‌های باقی مانده در بورس سهام آن‌ها عرضه شود و به قیمت روز به این افراد و یا به تعبیری جاماندگان که حقوق‌شان تضعیف شده پرداخت شود.

نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: علاوه بر این که شرکت‌ها در بورس باید سهام شان را عرضه کنند باید مدیریت درباره سهام عدالت به خود سهامداران (مردم) واگذار شود و دولت نباید در این زمینه مداخله کند چرا که اگر مدیریت مردمی باشد به بازار سرمایه کمک بیشتری خواهد کرد و در این صورت است که مردم نیز راضی خواهند بود.

زارع در پایان گفت: پیش‌بینی می‌شود در صورتی که دولت در زمینه تامین منابع مالی برای افراد فاقد سهام عدالت پیش‌قدم شود تا پایان سال بتوانیم سهام عدالت به جاماندگان عرضه کنیم.

منبع: صداوسیما

آخرین اخبار حوزه اقتصاد کلان را در صفحه اقتصاد کلان تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.