کد مطلب: ۵۸۲۸۷۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

شاخص مثبت اما شاخص‌سازان منفی / دور منفی عرضه‌ اولیه‌ها در بازار

شاخص مثبت اما شاخص‌سازان منفی / دور منفی عرضه‌ اولیه‌ها در بازار

در پایان بازار امروز شاخص کل بورس با رشد اندک دو هزار واحدی در محدوده یک میلیون و ۴۲۴ هزار واحد قرار گرفت. گزارش بازار امروز را در متن زیر بخوانید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در پایان بازار امروز شاخص کل بورس با رشد اندک دو هزار واحدی در محدوده یک میلیون و ۴۲۴ هزار واحد قرار گرفت و ۰٫۱۸ درصد رشد را ثبت کرد. اما روند شاخص هم‌وزن امروز منفی بود و حدودا دو هزار واحد افت و ۰٫۴۷ درصد ریزش را ثبت کرد و در کانال ۴۲۰ هزار واحد قرار گرفت.

ارزش معاملات بورس امروز به چهار هزار و ۸۰۴ میلیارد تومان رسید و بیشتر شاخص‌سازان بازار هم امروز روند مثبتی را ثبت نکردند و تنها چند نماد محدود مثبت شدند.

در بین شاخص‌سازان بازار فملی، پارسان و وغدیر بیشترین تاثیر را در شاخص کل گذاشتند و پربیننده‌ترین نمادهای بازار هم امروز کیمیاتک، فسبزوار و شبندر بودند.

بیشترین حجم معامله در بازار امروز برای شبندر، خساپا و وسکرمان ثبت شد. همچنین برترین صنایع بورسی هم امروز فلزات اساسی، محصولات شیمیایی و فرآورده‌های نفتی بودند.

ارزش معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از پنج هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان رسید. همچنین حدود ۴۷۰ میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی و رشد بیش از سه درصد ۸۳نماد و افت بیش از سه درصد ۱۸۶نماد در بازار اتفاق افتاد.

در جریان معاملات امروز بازار سهام غپاک، خکار و کاذر متوقف شدند و نمادهای رانفور و وملی بازگشایی شدند.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.