خبر مهم:

کد مطلب: ۵۸۹۴۴۳

خبر مهم امروز برای بازارها / تحریم‌ها برداشته می‌شود؟

خبر مهم امروز برای بازارها / تحریم‌ها برداشته می‌شود؟

طبق گفته برخی کارشناسان انجام مذاکرات و رفع تحریم‌ها ممکن است بر بازار ارز تاثیر بگذارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، روزنامه آمریکایی وال‌استریت ژورنال در گزارشی نوشت دولت ⁧بایدن⁩ به دنبال بازگشت از تحریم‌های فلج‌کننده‌ای است که ترامپ⁩ علیه ایران اعمال کرده بود و ارائه معافیت‌های بشردوستانه به ایران، افغانستان و ونزوئلا را در اولویت قرار داده است.

از نگاه برخی کارشناسان ممکن است رفع تحریم‌ها تاثیر زیادی بر بازار ارز داشته باشد. در ادامه جدول قیمت دلار را مشاهده می‌کنید:

Screenshot 14

در خبر دیگر نیز درخصوص انجام مذاکرات اعلام شده وزیر امور خارجه ایران دوشنبه شب به دبیرکل سازمان ملل گفت که گفتگوها میان هیات ایرانی و دیگر طرف‌های توافق برجام، هفته آینده در بروکسل ادامه خواهد یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت خارجه، حسین امیرعبداللهیان در تماس تلفنی با آنتونیو گوترش گفت: «مذاکرات اخیر معاون سیاسی وزارت امور خارجه با انریکه مورا مثبت بوده و هفته آینده در بروکسل به این گفت‌وگوها ادامه خواهند داد.» به گزارش خبرگزاری مهر، امیرعبداللهیان به آنتونیو گوترش گفته ایران «از مذاکراتی که نتایج عملی و ملموسی داشته باشد حمایت می‌کند و چنانچه اعضای برجام به تعهدات کامل خود عمل کنند ایران نیز به تعهدات خود بازخواهد گشت.‎»

مهم‌ترین اخبار طلا و ارز را در صفحه طلا و ارز تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.