کد مطلب: ۵۸۹۵۵۸

۸۶۳ میلیارد به بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی پرداخت شد

۸۶۳ میلیارد به بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی پرداخت شد

سازمان هدفمندسازی یارانه ها در راستای حمایت از مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ه) و سازمان بهزیستی کشور مبلغ ۸۶۳۴ میلیارد ریال به حساب این دو سازمان واریز کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امید حاجتی مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور از پرداخت ۸۶۳۴ میلیارد ریال به سازمان بهزیستی کشور و کمیته امداد حضرت امام (ره) در اجرای در اجرای بند های (۱۵) و (۱۹) مصارف جدول تبصره (۱۴) قانون بودجه سال جاری کل کشور خبر داد.

وی با اعلام خبرگفت: در راستای حمایت از مددجویان سازمان بهزیستی کشور و کمیته امداد حضرت امام (ره) و براساس ردیف های ۱۵و ۱۹ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه سال جاری کل کشور این مبلغ به حساب این دو سازمان پرداخت شد.

طبق اعلام اداره کل روابط عمومی وارتباطات مردمی سازمان هدفمندسازی یارانه های کشور،حاجتی با تشریح پرداختی به سازمان بهزیستی عنوان داشت: در اجرای بند (۱۹) تبصره مذکور، دو هزار و۶۶۶ میلیارد ریال به سازمان بهزیستی کشور پرداخت شد که با احتساب واریز مرحله قبل به مبلغ ۲۳ هزار۹۹۹ میلیارد ریال در مجموع از ابتدای سال جاری تا به امروز مبلغ ۲۶ هزار ۶۶۵ میلیارد ریال به این سازمان برای حمایت از مددجویان پرداخت شده است.

دکتر حاجتی ادامه داد: در جهت حمایت های قانونی و در راستای اجرای بند (۱۵) مصارف جدول تبصره (۱۴) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور،مبلغ پنج هزار و ۹۶۸ میلیارد ریال به کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت شده است که با احتساب ۵۰ هزار و ۸۳۶ میلیارد ریال واریزی مرحله اول در سال جاری در مجموع مبلغ ۵۶ هزارو ۸۰۴ میلیارد ریال از این محل به حساب کمیته امداد حضرت امام (ره) پرداخت شده است.

آخرین اخبار حوزه اقتصاد کلان را در صفحه اقتصاد کلان تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.