خبر مهم:

کد مطلب: ۶۰۵۸۶۸

پیش‌بینی بورس امروز ۲۱ آذر/ بودجه شاخص را صعودی می‌کند؟

پیش‌بینی بورس امروز ۲۱ آذر/ بودجه شاخص را صعودی می‌کند؟

ارمزو لایحه بودجه ۱۴۰۱ تقدیم مجلس می‌شود، آینده بازار سهام تا حدود زیادی به بودجه بستگی دارد. حال باید دید طبق زمزمه‌های مثبتی که دیروز از بودجه به گوش رسید، لایحه برای بورس خوش‌خبر خواهد بود یا نه؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز لایحه بودجه ۱۴۰۱ تقدیم مجلس می‌شود، آینده بازار سهام تا حدود زیادی به بودجه بستگی دارد. حال باید دید طبق زمزمه‌های مثبتی که دیروز از بودجه به گوش رسید، لایحه برای بورس خوش‌خبر خواهد بود یا نه؟

پیمان حدادی در این رابطه به تجارت‌نیوز گفت: عمده رفتار بازار دیروز متاثر از نوسانات قیمتی دو سهم خودرو و خساپا بود. با توجه به بازگشایی این دو سهم شنبه با افزایش عرضه گروه خودرویی مواجه بودیم.

وی ادامه داد: نرخ بهره بین‌بانکی دیروز کاهش جزئی داشت. این موضوع یکی از موارد چالش‌برانگیز هفته‌های گذشته بود که این هفته از سر راه بازار کنار رفت. موضوع مذاکرات نیز برای بازار مهم است. اخبار ضد و نقیضی از طرفین مذاکره‌کننده می‌رسد که فعالان بازار سرمایه را محتاط کرده است.

حدادی تصریح کرد: بازار سهام امروز تا حد زیادی به لایحه بودجه ۱۴۰۱ بستگی دارد. شایعاتی مبنی بر کاهش عرضه اوراق توسط دولت و همچنین ثبات نرخ خوراک پتروشیمی منتشر شده که سیگنال مثبتی است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.