کد مطلب: ۶۲۱۲۵۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

۳ پیش‌بینی از آینده بیت‌کوین / ارزش بازار رمزارزها نصف شد!

۳ پیش‌بینی از آینده بیت‌کوین / ارزش بازار رمزارزها نصف شد!

بیت‌کوین از محدوده ۳۲ هزار دلار روند صعودی خود را شروع کرد و حالا در محدوده ۳۷ هزار دلار معامله می‌شود. روند نزولی بازار به پایان رسید؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، رشد بیت‌کوین تا محدوده ۳۷ هزار دلار باعث شده تا بسیاری از فعالان بازار فکر کنند اصلاح بازار تمام شده و حالا وقت خرید است اما بازاز هنوز سیگنال بازگشت قیمت نداده است.

مایکل مک‌کلون، تحلیلگر ارشد بلومبرگ در مقاله‌ای نوشته است که بیت‌کوین در حال حاضر در نقطه عطفی قرار دارد و به نظر می‌رسد اگر ریزش ادامه پیدا کند قیمت می‌تواند ۳۰ درصد پایین‌تر از میانگین متحرک ۲۰ هفته‌ای که محدوده ۳۸ هزار دلار تثبیت شود.

یک تحلیلگر معروف به نام Material Scientist استدلال کرده است که تامین مالی منفی باعث می‌شود که بیت‌کوین روندی نزولی به خود بگیرد.

او نوشت: «من مدام می‌بینم که مردم در مورد بودجه منفی حرف می‌زنند و این موضوع بازار را مجبور به کشیدن ترمز می‌کند.»

اما ویلیام کلمنته، تحلیلگر معروف بازار بارها گفته در شرایط کنونی هیچکس نمی‌تواند بگوید بازار ریزش می‌کند یا صعود. فعلا به سرمایه‌‌گذاران توسعه می‌شود با احتیاط رفتار کنند.

تکنیکال

سیگنال خرید اندیکاتور مکدی که در محدوده قیمتی ۳۴ هزار دلار صادر شده بود هنوز پابرجا است اما نشانه‌هایی از کاهش قدرت خرید بیت‌کوین با نزدیک شدن به مقاومت ۳۸ هزار دلار دیده می‌شود.

شاخص مقاومت نسبی روی محدوده ۵۷ قرار دارد و روندی صعودی به خود گرفته و این می‌تواند نشانه‌ خوبی برای بازار باشد.

کندل‌ها در سقف اندیکاتور بولینگرباند قرار دارند اما هنوز سقف این اندیکاتور را سوراخ نکردند.

اگر محدوده ۳۸ هزار دلار به بالا شکسته شود و قیمت بالای این محدوده تثبیت شود احتمالا هدف بعدی بیت‌کوین محدوده قیمتی ۴۰ تا ۴۲ هزار دلار است.

اگر بیت‌کوین ریزش کند اولین حمایت معتبر برای این ارز محدوده ۳۵ هزار دلار است.

زمانی که بازار ریزش می‌کند، دامیننس بیت‌کوین افزایش پیدا می‌کند و حالا هم بیت‌کوین ۴۲ درصد از ارزش بازار رمزارزها را در اختیار دارد.

در حالی که ارزش بازار رمزارزها در اوخ قیمتی بیت‌کوین حدود ۳ هزار میلیارد تومان بود اما حالا بازار رمزارزها حدود هزار و ۶۷۰ میلیارد دلار ارزش دارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.