کد مطلب: ۶۲۴۸۳۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت سیمان امروز ۱۷ بهمن ۱۴۰۰/ سیمان ۰٫۲ درصد گران شد

قیمت سیمان امروز ۱۷ بهمن ۱۴۰۰/ سیمان ۰٫۲ درصد گران شد

قیمت سیمان، امروز ۱۷ بهمن ۱۴۰۰، کیلویی ۵۲۴ و ۴۷۹ تومان است. سیمان در بورس کالا پاکتی، ۲۳هزار تا ۲۶هزار تومان مانده. این کالا در بازار آزاد هم از پاکتی ۴۵ هزار تومان تا پاکتی ۵۰ هزار تومان، عرضه می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت سیمان امروز ۱۷ بهمن ۱۴۰۰، به ازای هر کیلو ۵۲۴ تومان و ۴۷۹ تومان به فروش می‌رسد و بهای رسمی سیمان امروز، ۰٫۲ درصد رشد داشته است.

قیمت سیمان در چند هفته اخیر ثابت بود و امروز ۰٫۲ درصد رشد یافته است. امروز ۱۷ بهمن ۱۴۰۰، هر پاکت سیمان، ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان و همچنین ۲۳ هزار و ۹۵۰ تومان در بورس کالا عرضه می‌شود.

هر پاکت سیمان امروز ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ در بازار آزاد، از ۴۵ هزار تومان تا ۵۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

هفدهم بهمن لوگو

قیمت سیمان امروز در بورس کالا

برق واحدهای سیمانی همچنان قطع مانده است. مصطفی رجبی مخشدی، سخنگوی صنعت برق پیش از این وعده داده بودکه برق واحدهای تولیدی تا ۱۲ بهمن ماه دوباره به حالت عادی برمی‌گردد و وصل می‌شود. اعضای انجمن سیمان هشدار داده بودند در صورتی که برق واحدهای سیمانی دوباره وصل نشود، سیمان این هفته گران می‌شود.

عبدالرضا شیخان، دبیرانجمن سیمان به تجارت‌نیوز گفته بود که واحدهای تولیدی سیمان به سختی سیمان تولید می‌کنند و قیمت تمام شده سیمان برای آن‌ها بسیار بیشتر از قبل شده است.

او همچنین گلایه کرده بود که دولت پیش از این قبول کرده بود که مازوت، سوخت جایگزین واحدهای تولیدی را تا در کارخانه حمل می‌کند اما حالا از این مسئولیت شانه خالی می‌کند و هزینه حمل مازوت تا در کارخانه بر عهده واحدهای سیمانی افتاده است. انجمن سیمان گزارش داده بود کرایه حمل این سوخت از خود سوخت گران‌تر است.

نادر غفاری، یکی دیگر از اعضای انجمن سیمان هم چند روز پیش به دولت هشدار داده بود که در صورت ادامه روند قطع گاز و برق کارخانه‌های سیمان، تولیدکنندگان ناگزیرند تولید را متوقف کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.