کد مطلب: ۶۷۹۸۹۵

سفر رئیس جمهور به کرمانشاه

سفر رئیس جمهور به کرمانشاه

استاندار کرمانشاه از سفر رئیس‌جمهور به این استان در روز پنجشنبه ۲۳ تیر ماه خبر داد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، استاندار کرمانشاه گفت: رئیس‌جمهور پنجشنبه ۲۳ تیر ماه به کرمانشاه سفر می‌کند.

تسنیم نوشت: بهمن امیری‌مقدم در نشست خبری که امروز در استانداری برگزار شد با بیان اینکه رئیس‌جمهور پنجشنبه به کرمانشاه سفر می‌کند اظهار کرد: همه ما در استان باید ید واحده برای استفاده صحیح از این سفر باشیم زیرا این یک فرصت بسیار خوبی برای معرفی ظرفیت‌های استان و انعکاس مشکلات استان است.

وی با بیان اینکه برنامه بعدازظهر سفر ارتباط مردمی و چهره به چهره در ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه ۶۰۰۰ نفری امام خمینی(ره) است عنوان کرد: هیچ محدودیتی برای حضور مردم نیست.

امیری‌مقدم با اشاره به اینکه نشست اداری و شورای گفتگو و اشتغال با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود گفت: وزرا در شهرستان‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند و مشکلات احصا شده در شورای اداری مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۰ وزیر و معاونان رئیس جمهور در این سفر حضور دارند افزود: ۸۰ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام در استان وجود دارد و ۲۰۰ طرح و پروژه اساسی احصا شده و در این سفر تعیین تکلیف خواهند شد.

امیری‌مقدم با اشاره به اینکه سدی که باید ۱۲ سال پیش افتتاح می‌شد اکنون مورد توجه قرار گرفته است گفت: در این سفر پروژه سامانه سردسیری تعیین تکلیف می‌شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بیش از ۲۲ هزار و ۳۴۶ میلیارد تومان طرح‌های اشتغالزایی در استان وجود دارد عنوان کرد: مدیر اجرایی منطقه آزاد قصرشیرین در این سفر معرفی می‌شود و طرح جامع و جذب سرمایه‌گذاری آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کیفی سازی و افزایش ظرفیت پالایشگاه کرمانشاه نیز در این سفر مورد توجه است و ۸۰ درصد به ظرفیت آن افزوده می‌شود گفت: عملیات اجرایی بیش از ۳۰ هزار واحد مسکونی مسکن ملی در طرح جهش تولید مسکن آغاز می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.