کد مطلب: ۷۴۹۴۸۷

کدام شعب بانکی فردا تعطیل است؟

کدام شعب بانکی فردا تعطیل است؟

با اعلام ستاد مدیریت بحران کشور و همچنین استانداری‌ها برای کنترل مصرف انرژی برخی از شعب بانک سامان در سراسر کشور تعطیل شد. تعطیلی دیگر بانک‌ها چه شد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، به دنبال برودت هوا و لزوم کنترل مصرف انرژی برخی از شعب بانک سامان در استان‌های البرز، اصفهان و خراسان رضوی تعطیل شد.بر این اساس، روز چهارشنبه ۲۱ دی در استان البرز، فقط شعبه میدان توحید فعال خواهد بود و باقی شعب استان شامل مهرشهر و جهانشهر تعطیل خواهد بود.

در استان اصفهان روز چهارشنبه ۲۱ دی فقط شعبه زاینده فعال است و باقی شعب تعطیل هستند. همچنین در روز پنج‌شنبه نیز فقط شعبه خانه اصفهان آماده خدمت‌رسانی است و سایر شعب این استان تعطیل هستند. در استان خراسان رضوی نیز روز چهارشنبه شعبه مشهد و مدرس فعال هستند و در روز پنج‌شنبه نیز فقط شعب سجاد و هاشمیه آماده خدمت رسانی هستند.

شعب استان سمنان و کردستان نیز در روز‌های چهارشنبه ۲۱ و پنج‌شنبه ۲۲ دی ماه علی‌رغم تعطیلی سراسری این دو استان، باز و آماده خدمات رسانی هستند.لازم به ذکر است که تمامی مشتریان بانک سامان در این مدت می‌توانند خدمات مورد نیاز بانکی خود را از بستر اپلیکیشن موبایلت و نت بانک سامان دریافت کنند.

همچنین پیشنهاد تعطیلی شنبه و یکشنبه‌های تهران در استانداری در حال بررسی است و احتمال دارد که تهران در این روزها تعطیل شود. اما هنوز درباره تعطیلی بانک‌های تهران هم تصمیم‌گیری نشده است و این تصمیم‌گیری منتظر اعلام نتیجه جلسه استانداری تهران است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.