کد مطلب: ۶۷۹۲۲

گزارش زنگنه بسیاری از نمایندگان مجلس را قانع‌ کرد

گزارش زنگنه بسیاری از نمایندگان مجلس را قانع‌ کرد

نماینده میاندوآب در مجلس گفت: توضیحات زنگنه برای بسیاری از نمایندگان قانع‌کننده بود و وزیر نفت اعلام کرد ١٥ مورد از نواقصی که دفتر مقام معظم رهبری درباره قراردادها اعلام کرده، رفع شده است و در این زمینه جای نگرانی وجود ندارد.همایون هاشمی، نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی، پس از پایان نشست غیرعلنی

816c908ec7d7fa8dec2f6a4cf2feb95c_XL.jpg نماینده میاندوآب در مجلس گفت: توضیحات زنگنه برای بسیاری از نمایندگان قانع‌کننده بود و وزیر نفت اعلام کرد ١٥ مورد از نواقصی که دفتر مقام معظم رهبری درباره قراردادها اعلام کرده، رفع شده است و در این زمینه جای نگرانی وجود ندارد.همایون هاشمی، نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی، پس از پایان نشست غیرعلنی مجلس درباره قراردادهای جدید نفتی در جمع خبرنگاران گفت: وزیر نفت توضیحات جامع و کاملی درباره مدل جدید قراردادهای نفتی در نشست غیر علنی ارائه داد.
وی افزود ادامه داد: این قراردادهای نفتی افزون بر انتقال سرمایه به کشور از لحاظ انتقال فناوری نیز موثر هستند زیرا هم اکنون درصد بازیافت کشور نسبت به دیگر کشورهای دیگر و حاشیه خلیج فارس پایین است و باید میدان‌های مشترک نفت و گاز را احیا کرد.
هاشمی افزود: توضیحات زنگنه برای بسیاری از نمایندگان قانع‌کننده بود و وزیر نفت اعلام کرد ١٥ مورد از نواقصی که دفتر مقام معظم رهبری در مورد قراردادها اعلام کرده، رفع شده و و در این زمینه جای نگرانی وجود ندارد، مجلس نیز به وظایف ذاتی نظارتی خود عمل می‌کند.
این نماینده مجلس با بیان اینکه با این قراردادهای نفتی اتفاقات خوبی در انتظار کشور است، گفت: ما باید از کشورهای همسایه و رقبای نفتی عقب نمانیم.
هاشمی گفت: بدون شک باید نگرانی نمایندگان و مردم در ادامه تکمیل قراردادها رفع شود که در همین راستا ١٥ مورد نگرانی که از سوی دفتر مقام معظم رهبری اعلام شده، رفع شده که به نظر می‌رسد باید منتظر روزهای خوش با اجرای قراردادهای نفتی باشیم.
به گزارش خبرنگار شانا، نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: فضای جلسه فضای تعاملی و خوبی بود و ان شاء الله به سرانجامی به نفع ملت برسد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.