کد مطلب: ۱۹۱۸۸۲

انعقاد ۱۸ هزار قرارداد آتی سکه

انعقاد ۱۸ هزار قرارداد آتی سکه

معامله‌گران بازار آتی سکه روز گذشته ۱۸ هزار و ۲۵۸ قرارداد برای تحویل ماه‌های آینده را به ارزش ۳ هزار و ۲۸ میلیارد ریال منعقد کردند.

دیروز در سررسید اسفند ماه امسال ۲۶۴ قرارداد منعقد شد که قیمت تسویه سکه با رشد ۰.۱۷ درصدی به یک میلیون و ۵۱۸ هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در سررسیدهای اردیبهشت ماه ۹۷ و تیرماه سال آینده نیز به ترتیب ۵۶ و ۱۴۱ قرارداد به ثبت رسید که بهای سکه برای تحویل اردیبهشت ماه با رشد ۰.۲۴ درصدی به یک میلیون ۵۴۵ هزار تومان و برای تحویل تیرماه سال آینده با رشد ۰.۱۸ درصدی به یک میلیون و ۵۷۸ هزار تومان رسید.

همچنین دو سررسید دورتر بازار که به طور معمول بیشترین حجم قراردادها به این دو سررسید اختصاص دارد، موعد تحویل شهریور و آبان‌ماه سال آینده هستند که روز گذشته در سررسید شهریور ۴ هزارو ۵۷۱ قرارداد و در سررسید آبان ۹۷ بالغ بر ۱۳ هزار و ۲۲۶ قرارداد بر تابلوی معاملات درج شد.

بهای سکه در قرارداد تحویل شهریور سال آینده ۰.۲۷ درصد رشد یافت و یک میلیون و ۶۲۴ هزار تومان معامله شد و در قرارداد آبان ماه سال آینده نیز معامله‌گران شاهد ثبت سکه یک میلیون و ۶۷۴ هزار تومانی با ۰.۱۵ درصد رشد بر تابلوی معاملات بودند.

منبع: بورس کالا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.