خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۸۲۰۶۹۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آشنایی با بهترین حساب‌های دمو معاملات رمز ارزی / بخش اول

آشنایی با بهترین حساب‌های دمو معاملات رمز ارزی / بخش اول

استفاده از حساب‌های دمو یکی از بهترین روش‌ها برای یادگیری معامله در بازار رمز ارزها بدون ضرر کردن است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، حساب‌های دمو (آزمایشی) رمز ارزی به معامله‌گران تازه‌کار و علاقه‌مندان به معامله در بازار ارزهای دیجیتال این امکان را می‌دهد تا بدون ضرر، انجام معاملات را تمرین کنند. همچنین، این حساب‌ها برای معامله‌گران حرفه‌ای که قصد آزمایش کردن استراتژی‌ها و تکنیک‌های جدید را دارند نیز، بسیار مفید است. در ادامه، بهترین حساب‌های دمو برای فعالیت در بازار رمز ارزها معرفی خواهند شد.

حساب آزمایشی BYDFi: بهترین برای تازه‌واردان

حساب آزمایشی صرافی BYDFI یکی از بهترین حساب‌های دمو برای معامله‌گران تازه‌کار است. این پلتفرم که در سال 2019 تاسیس شده است، امکان معاملات اسپات، مشتقات، کپی تریدینگ و قرارداد Lite است که اصطلاح جایگزین حساب دمو در این صرافی است. به کمک این حساب، معاملات دمو با سهام‌های بازار بورس و معاملات آتی کالا نیز فراهم شده است.

در حساب دموی این صرافی، قابلیت کار و معامله با 70 دارایی متفاوت ممکن است و هر دارایی دارای سقف معاملاتی است که بستگی به وضعیت احراز هویت کاربر و اهرم آن است. این حساب دارای مبلغ 100 هزار دلار پول مجازی جهت تمرین دمو، اهرم تا سقف *125 و دارای قابلیت حد ضرر، حد سود و سفارش ماشه (Trigger order) است.

صرافی رمز ارز

حساب دمو کراکن: بهترین برای معاملات آتی

حساب دموی کراکن، امکان دسترسی به رمز ارزهای متفاوتی را می‌دهد و کاربر نیازی به خرید و نگهداری آنها ندارد. یکی از مزیت‌های این حساب، ارائه قابلیت‌های معاملات آتی مانند قراردادهای آتی است. این حساب دمو از API پشتیبانی می‌کند و کاربر می‌تواند با استفاده از قراردادهای آتی، ریسک معاملات اسپات را پوشش دهد.

eToro: بهترین برای کپی تریدینگ

اکانت دمو صرافی رمز ارزی eToro، روشی مناسب برای درک و جستجو در بازار ارزهای دیجیتال است، بدون اینکه نیاز باشد پول کاربر به خطر بیفتد. با ایجاد یک حساب دمو صرافی ای‌تورو، مبلغ 100 هزار پول مجازی برای تمرین تریدر اختیار معامله‌گر قرار می‌دهد.

برای استفاده از حساب دمو، باید اکانت خود را از حالت real به مجازی (virtual) تغییر دهید. پس از اعمال این تغییر، حساب آزمایشی شما فعال خواهد شد و می‌توانید از قابلیت‌های موجود بهره ببرید. یادگیری و کار کردن با این پلتفرم بسیار ساده است و نیازی به آموزش‌ خاصی ندارد. این حساب دارای امکانات حد ضرر و حد سود، اتصال به معامله‌گران حرفه‌ای جهت کپی تریدینگ و ابزارهای معاملاتی پیشرفته است.

رمز ارز

حساب بای‌بیت: بهترین برای معاملات مارجین

صرافی بای‌بیت یکی از صرافی‌های مشهور بازار از دیجیتال است که در سال 2018 افتتاح شده است و برای معاملات مشتقه مشهور است. حساب دموی معاملاتی آن با نام بای‌بیت تست‌نت (Bybit Testnet) از نسخه چهار متاتریدر نیز پشتیبانی می‌کند، که یکی از بهترین برنامه‌ها برای انجام معاملات فارکس است.

حساب آزمایشی بای‌بیت به کاربران ابزارهای پیشرفته تحلیل تکنیکال، آموزش‌ها درباره استراتژی‌ها و قابلیت کپی تریدینگ را ارائه می‌کند. همچنین، صرافی بای‌بیت ابزارهای پیشرفته‌ و سفارشی‌سازی‌شده‌ای را نیز برای تحلیل تکنیکال در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

رمز ارز

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.