کد مطلب: ۵۸۷۷۳۷

مخالفان بیت‌کوین هشدار دادند / بیت‌کوین «صفر» دلاری چقدر محتمل است؟

مخالفان بیت‌کوین هشدار دادند / بیت‌کوین «صفر» دلاری چقدر محتمل است؟

به گزارش تجارت‌نیوز، لری فینک، مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه بلک‌راک اعلام کرد نسبت به آینده بیت‌کوین بدبین است. او در پاسخ به این پرسش که آیا با نظر جیمی دیمون، مدیر عامل بانک جی‌پی مورگان موافق است یا خیر، گفت من در جبهه بانکر هستم. فینک توضیح داد هیچ ایده‌ای ندارد که آیا قیمت بیت‌کوین

به گزارش تجارت‌نیوز ، لری فینک، مدیرعامل شرکت مدیریت سرمایه بلک‌راک اعلام کرد نسبت به آینده بیت‌کوین بدبین است. او در پاسخ به این پرسش که آیا با نظر جیمی دیمون، مدیر عامل بانک جی‌پی مورگان موافق است یا خیر، گفت من در جبهه بانکر هستم.

فینک توضیح داد هیچ ایده‌ای ندارد که آیا قیمت بیت‌کوین تا ۸۰ هزار دلار بالا می‌رود یا به صفر می‌رسد.

دیمون یکی از بزرگترین مخالفان بیت‌کوین به حساب می‌آید که اظهار نظرهایش علیه بیت‌کوین سر و صدای زیادی در جهان رمزارزها به پا کرده است.

با این حال، فینک معتقد است که ارزهای دیجیتال نقش عظیمی را در پیش دارند ولی این موضوع با دیدگاه‌های افرادی که به وجود رمزارزها اعتقادی‌ندارند سازگار نیست.

در ماه می و بعد از اینکه تسلا با توقف پرداخت رمزارزی، بازار ارزهای دیجیتال را نابود کرد، کتی وود مدیرعامل آرک‌اینوست اعلام کرد که فینک و بلک‌راک عامل این افت قیمت بیت‌کوین هستند.

ریک رایدر، مدیر استراتژی شرکت سرمایه‌گذاری بلک‌راک البته آینده خوبی برای بیت‌کوین متصور است. او اخبرا اعلام کرده بود که قیمت پادشاه رمزارزها می‌تواند به طرز قابل توجهی بالا رود ولی از پیش‌بینی یک قیمت خاص خودداری کرد.

بیت‌کوین هم‌اکنون در محدوده ۵۸ هزار دلاری معامله می‌شود و قیمت آن در ۲۴ ساعت گذشته حدود سه درصد رشد داشته است.

مهمترین اخبار بازار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.