فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۶۹۱۴۰۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

جذابیت رمزارزها / یک شرکت بریتانیایی شروع به پذیرش بیت‌کوین کرد

جذابیت رمزارزها / یک شرکت بریتانیایی شروع به پذیرش بیت‌کوین کرد

با فراگیر شدن رمزارزها شرکت‌های بیشتری آن‌ها را به عنوان روشی برای پرداخت به رسمیت می‌شناسند و این موضوع پیشرفتی سریع دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نقل از بیت‌کوین دات‌کام ، Vaculug یک شرکت بریتانیایی‌ست که خود را به‌ عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده تایر‌ با روکش مجدد مستقل در اروپا معرفی می‌کند. این شرکت اکنون ارزهای دیجیتال را برای محصولات و خدمات خود می‌پذیرد. مدیریت شرکت می‌گوید که کسب‌وکار باید با زمان حرکت کند و گزینه‌های بیشتری نسبت به پوند و پنس به مشتریان ارائه دهد.

پیشنهاد قراردادها در قالب ارزهای دیجیتال

شرکت تولید کننده تایر با روکش مجدد مستقر در بریتانیا، Vaculug، اعلام کرد که دو ارز دیجیتال پیشرو، بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) را به عنوان راهی برای پرداخت تایر و خدمات مرتبط می پذیرد. این شرکت ادعا می‌کند که اولین شرکتی است که این کار را انجام می‌دهد.

در یک بیانیه مطبوعاتی، Vaculug همچنین اعلام کرد، قصد دارد قراردادهایی با قیمت ثابت در قالب‌های «کریپتو به ازای هر کیلومتر» و «کریپتو به ازای هر خودرو» امضا کند. در صورتی که مشتریان حاضر باشند قیمت‌های دو ارز رمزپایه پشتیبانی‌شده را تعیین یا به آن پیوند دهند.

بلاکچین اکنون است

جیسون هامفریس، مدیر فناوری اطلاعات Vaculug می گوید که بلاک چین آینده نیست، بلکه اکنون است. او گفت: «ما معتقدیم که همه شرکت‌ها باید در آینده نزدیک ارزهای دیجیتال را بپذیرند. همچنین مفتخریم که اولین شرکت در این حوزه کاری هستیم که این کار را انجام می‌دهیم.»

هامفریس فکر می‌کند شرکتی که او آن را مشتری محور توصیف می کند، باید با زمان حرکت کند و گزینه های بیشتری از پوند و پنس به مشتریان ارائه دهد. او همچنین تاکید دارد که پرداخت‌های کریپتو هزینه‌های تراکنش را برای هر دو طرف کاهش می‌دهد و در عین حال ارزش بیشتری برای خریدار ایجاد می‌کند.

فراگیر شدن رمزارزها در پرداخت‌ها

علیرغم آخرین رکود بازار رمزارز، تعداد کسب و کارهایی که پرداخت با بیت کوین را ارائه می‌کنند، همچنان در حال رشد است. به عنوان مثال، ساعت‌ساز سوئیسی TAG Heuer اوایل سال جاری اعلام کرد که از طریق ادغام با Bitpay، کوین‌های بسیاری را در ایالات متحده می‌پذیرد. و یک نظرسنجی انجام شده‌توسط شرکت خدمات مالی Deloitte و پردازشگر پرداخت Paypal نشان داد. که ۸۵٪ از بازرگانان فعال کردن این روش پرداخت را دارای اولویت بالایی می دانند.

برای مطالعه بیشتر مطلب گام جدی ژاپن برای توسعه وب ۳ را بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.