فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۶۹۵۶۴۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پوزیشن لانگ روی یونی‌سواپ / بهترین تصمیم این هفته!

پوزیشن لانگ روی یونی‌سواپ / بهترین تصمیم این هفته!

یونی‌سواپ ممکن است در کوتاه‌مدت پتانسیل صعودی داشته باشد؛ زیرا چندین عامل صعودی همسو می‌شوند و چشم‌انداز صعودی وجود دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اینجا مواردی ذکر شده‌ است که چرا امکان دارد یونی‌سواپ خرید خوبی برای آغاز هفته آخر آگوست باشد. عملکرد UNI در ماه اوت تاکنون عمدتاً نزولی بود. قیمت آن در ماه آگوست با ۳۸ درصد کاهش به قیمت ۵٫۸۸ دلار در ۲۸ آگوست رسید. چنین تخفیفی به اندازه کافی قابل توجه است که سود سازی را تضمین کند، به ویژه با توجه به موقعیت فعلی آن.
به نقل از ambcrypto یونی زمان نگارش مقاله درست بالاتر از سطح اصلاحی فیبوناچی ۰٫۲۳۶ معامله می‌شود. این سطح با قیمت ۵٫۵۶ دلار مطابقت دارد که قبلاً در اواخر ماه می و ژوئن به عنوان منطقه مقاومتی عمل می‌کرد. همین سطح قیمت تا اواسط ژوئیه باعث حمایت شد. سرمایه‌گذاران باید انتظار داشته باشند که همین سطح به عنوان منطقه حمایتی برای عملکرد نزولی در حال انجام عمل کند.

شاخص های RSI و MFI UNI در ۲۸ اوت وارد منطقه فروش بیش از حد شدند. این نتیجه احتمال چشم انداز صعودی کوتاه مدت UNI را بیشتر افزایش می‌دهد.

معیارهای آنچین Uniswap نیز به نتیجه مشابهی اشاره می‌کنند، به‌خصوص پس از کاهش هفته‌گذشته.

هر دو معیار ت راکنش‌های Uniswap و حجم آن از ۱۵ تا ۲۳ آگوست به میزان قابل توجهی کاهش یافتند، اما از آن زمان تا حدودی بهبود یافته‌اند. این امر به ویژه در ۲۴ ساعت پایانی ۲۸ آگوست مشاهده‌شد.

1

تراکنش و حجم یونی‌سواپ

نکات مهم در خصوص معامله یونی‌سواپ

نکته قابل توجه‌این است که‌یونی باید حجم خرید کافی را برای غلبه بر فشار فروش فعلی و ایجاد تقویت کافی برای یک رالی قابل توجه داشته‌باشد. البته، شناسایی حجم خرید با ابزار مناسب، بسیار آسان است. اکثر سرمایه‌گذاران تمایل دارند در طول نزول از بازار دوری کنند. بازگشت فعالیت سرمایه‌گذاران اغلب زمانی مشاهده می‌شود که بازار آماده صعود می‌شود. در این مورد، شرایط فروش بیش از حد، به علاوه این واقعیت که قیمت به سطح حمایت تست شده‌نزدیک می‌شود، ممکن است به علاقه‌بیشتر سرمایه گذاران کمک کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.