فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۷۷۳۹۰۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ادامه کمک‌ها به خیریه‌های ارز دیجیتال با وجود روند نزولی بازار

ادامه کمک‌ها به خیریه‌های ارز دیجیتال با وجود روند نزولی بازار

با وجود کاهش قیمت‌‌ها در بازار ارز دیجیتال در بازار، کمک‌های نقدی برای کمک به قربانیان جنگ اوکراین و زلزله ترکیه و سوریه ادامه دارد

به گزارش تجارت‌نیوز ، با وجود کاهش قیمت ارزهای دیجیتال و بازار گاوی، کمک‌های نقدی به موسسات غیرانتفاعی ارز دیجیتال برای کمک به قربانیان جنگ اوکراین و روسیه و همچنین زلزله‌زدگان ترکیه و سوریه ادامه دارد.

نقطه آغاز کمک‌های ارز دیجیتال

از زمانی که روسیه به اوکراین در فوریه ۲۰۲۲ حمله کرد، جامعه کریپتو کمک‌های خود به دولت اوکراین و سازمان‌های مردم‌نهاد این کشور را آغاز کردند . طبیعت بیت‌کوین، اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال باعث شد تا میلیون‌ها دلار جمع‌آوری شود . با وجود اینکه تاکنون، اهدای مبالغ به ا‌وکراین مورد توجه است، اما توجه برخی پروژ‌ه‌های ارز دیجیتال و سازمان‌های مستقل غیرمتمرکز (DAO) به کمک‌رسانی مالی به کشور‌های زلزله زده ترکیه و سوریه جلب شده است .

آشنایی با شرکت مدیریت مبالغ خیریه ارز دیجیتال

یکی از شرکت‌های ارز دیجیتال در این زمینه فعالیت دارد، سازمان غیرانتفاعی Endoament با رده‌بندی 503C است که بر روی بلاکچین اتریوم قرار دارد و از سال ۲۰۱۹ آغاز به ‌ کار کرده است . هدف اصلی این سازمان که از پرداخت مالیات معاف است، مدیریت و تشویق کمک‌های خیریه به شکل‌ ارزهای دیجیتال است .

کمک‌ به شکل ارز دیجیتال در ترکیه و سوریه

پس از یکی از زلزله ترکیه و سوریه که بیش از ۴۵ هزار نفر کشته داشت، کمک‌های خیریه به شکل ارزهای دیجیتال، روانه این مناطق شدند . مدیرعامل سازمان غیرانتفاعی Endoament در این باره می‌گوید : جامعه کریپتو بسیار بر حقوق و حاکمیت متمرکز است . بنابراین، درک و احساس قدرت برای آنها بسیار آسان بود که در مورد حمله روسیه به اوکراین فعال باشند . در مورد زلزله ترکیه و سوریه که یکی از حوادث طبیعی بوده است، ما میلیون‌ها دلار کمک دریافت کرده‌ایم اما نه به ابعاد جنگ روسیه و اوکراین . او همچنین افزود که هنوز بسیاری از افراد از روش‌های سنتی برای اهدای مبالغ مورد نظر خود استفاده می‌کنند .

آشنایی با سازمان Turkey Relief DAO

مانند سازمان مستقل غیرمتمرکز اوکراین، پس از این زلزله، چنین سازمانی نیز برای ترکیه به نام Turkey Relief DAO افتتاح شد . هدف این سازمان، جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای ارسال به موسسات دولتی و سازمان‌های مردم‌نهاد ترکیه بود . این سازمان با ایجاد کیف‌پول ارز دیجیتال بر روی ۱۸ زنجیره، در حال انجام وظیفه خود است .

یکی از بنیان‌گذاران سازمان DAO ترکیه در این‌باره گفت : من در زلزله سال ۱۹۹۹ ترکیه حضور داشتم و سختی‌های موجود در وضعیت فعلی آگاه هستم . جمع‌آوری کمک‌های نقدی دشوار است، چرا که افراد به‌ سرعت موضوعات را در فضای مجازی فراموش می‌کنند .

برای اطلاعات بیشتر درباره کمک‌های خیریه با ارز دیجیتال، گزارش‌های کمک‌های میلیون دلاری به زلزله‌زدگان ترکیه با ارز دیجیتال و مقایسه میزان دریافت رمزارز میان روسیه و اوکراین در جنگ را مطالعه کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.