خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۸۵۰۰۳۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پی‌پل از استیبل کوین جدید PYUSD رونمایی کرد

پی‌پل از استیبل کوین جدید PYUSD رونمایی کرد

شرکت مشهور تجارت الکترونیک پی‌پل، دو سال پس از معرفی پرداخت رمزارزی در پلتفرم خود، از استیبل کوین جدید این اکوسیستم رونمایی کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت تجارت الکترونیک پی‌پل پس از معرفی پرداخت‌های رمزارزی در پلتفرم خود در سال 2020 میلادی، به‌صورت رسمی استیبل کوین مختص به سیستم خود به‌نام PYUSD را در هشتم آگوست سال جاری، معرفی کرد. این پلتفرم که در ژانویه سال جاری میلادی، وعده عرضه این استیبل کوین را داده بود، اعلام کرده که این استیبل کوین بر اساس قوانین بازار رمزارز طراحی و عرضه خواهد شد.

استیبل کوین جدید PYUSD

روز گذشته، شرکت تکنولوژی مالی پی‌پل (PayPal) از استیبل کوین جدید خود به نام پی‌پل USD با نماد PYUSD رونمایی کرد. این استیبل کوین که به ارزش دلار آمریکا میخکوب شده است، توسط شرکت پکسوس تراست عرضه خواهد شد و پشتوانه کامل دلاری و اوراق کوتاه‌مدت خزانه را به‌همراه خواهد داشت. این استیبل کوین که بر روی شبکه اتریوم طراحی شده، جهت انجام تراکنش‌های دیجیتال و وب3 مورد استفاده قرار خواهد گرفت. بر اساس اعلام این شرکت، استفاده از این استییل کوین جدید به‌زودی برای کاربران آمریکایی ممکن خواهد بود و کاربران می‌توانند برای خریدهای خود از PYUSD استفاده کنند. بر اساس اعلام پی‌پل، این استیبل کوین با صرافی‌های رمزارزی، اپلیکیشن‌های وب3 و کیف‌پول‌های دیجیتال منطبق خواهد بود.

پی‌پل استیبل کوین

PYUSD همواره قابلیت تبدیل به دلار آمریکا را خواهد داشت و می‌توان آن را با دیگر رمزارزهای بازار در پی‌پل مبادله کرد. همچنین امکان انتقال آن بین پی‌پل و ونمو امکان پذیر خواهد بود.

پی‌پل و رمزارزها

پلتفرم پی‌پل بیش از 350 کاربر فعال در سراسر جهان دارد و در حال حاضر، کاربران ایالات متحده آمریکا و بریتانیا این امکان را دارند تا رمزارزهایی مانند بیت‌کوین، اتر، لایت‌کوین و بیت‌کوین کش را خرید، فروش و یا نگهداری کنند. انجام تراکنش‌ها در این پلتفرم برای کاربران این دو کشور به‌کمک رمزارزهای مذکور نیز فعال خواهد شد. دن شولمن، مدیرعامل این پلتفرم امید دارد تا این استیبل کوین جدید، تبدیل به بخشی از زیرساخت پرداخت در جهان شود.

با وجود اینکه استیبل‌کوین‌های دیگری در بازار رمزارزها عرضه شده‌اند، PYUSD اولین استیبل کوینی است که توسط یک شرکت پرداخت‌یار بزرگ عرضه خواهد شد. با توجه به قوانین اعمال شده با هدف افزایش شفافیت بر استیبل‌ کوین‌ها، PYUSD نیز بر اساس همین هدف طراحی و عرضه خواهد شد.

آیا عرضه استیبل کوین جدید پی‌پل بر تتر تاثیر خواهد داشت؟

مدیر ارشد فناوری شرکت تتر، در واکنش به رونمایی پی‌پل از استیبل‌ کوین جدید خود، اعلام کرد که عرضه PYUSD به هیچ وجه بر روی استیبل کوین تتر تاثیری نخواهد داشت. دلیل این ادعا این است که تتر بر روی بازارهای نوظهور و اقتصادهای نوین تمرکز بیشتری خواهد داشت. همچنین بر خلاف PYUSD که بر بازار ایالات متحده آمریکا تمرکز دارد، استیبل کوین تتر بر این بازار تمرکزی نخواهد داشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.