فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۸۵۰۶۱۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

صلیب سرخ پذیرش کمک مالی با ارز دیجیتال را آغاز کرد

صلیب سرخ پذیرش کمک مالی با ارز دیجیتال را آغاز کرد

صلیب سرخ سنگاپور اعلام کرده است که از این پس، اهدای کمک‌های مالی با انواع ارز دیجیتال مانند بیت کوین و تتر را می‌پذیرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، صلیب سرخ سنگاپور در هفتم آگوست اعلام کرد که با همکاری شرکت Triple-A ، کمک‌های مالی به‌‌وسیله ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و یا اتریوم را خواهد پذیرفت. در سال گذشته، کمک‌های بشردوستانه به کمک ارزهای دیجیتال افزایش شدیدی پیدا کرد. با جمله روسیه به اوکراین، بسیاری از موسسات، خیرین، کمک‌های مالی رمزارزی خود را به سازمان ملل و دیگر نهادهای این کشور ارسال کردند. مجموع کمک‌های مالی رمزارزی به اوکراین حدود 225 میلیون دلار برآورد شده است.

همچنین، پس از زلزله مهیب ترکیه و سوریه در فوریه سال جاری، بسیاری از افراد از جمله مدیران صرافی‌های رمزارزی، کمک‌های مالی خود را به نهادهایی مانند سازمان ملل و پزشگان بی مرز، جهت کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان ارسال کردند.

آغاز پذیرش ارزهای دیجیتال توسط صلیب سرخ

شرکت Triple-A شرکت درگاه پرداخت‌ ارز دیجیتال است که موفق به دریافت مجوز در کشور سنگاپور شده است . مدیر صلیب سرخ این کشور، با اشاره به محبوبیت بالا و دسترسی آسان به پرداخت رمزارزی، باور دارد که اهدای کمک‌های مالی به این روش می‌تواند برای این سازمان و خیرین بسیار کاربردی باشد .

با اعلام این خبر، خیرین این کشور قصد اهدای کمک‌های مالی خود به این سازمان بشردوستانه را در روز ملی سنگاپور دارند . با فعال شدن این روش اهدای مالی، بسیاری از جوانان نیز به اهدای کمک‌های بشردوستانه ترغیب خواهند شد .

تبدیل کمک‌های رمزارزی به ارزهای فیات

به‌کمک درگاه پرداخت رمزارزی Triple-A ، صلیب سرخ می‌تواند بدون نیاز به استفاده از سیستم پرداخت بانکی سنتی، کمک‌های به‌شکل ارز دیجیتال را سراسر جهان دریافت کند .

برای اینکه فرآیند اهدای کمک‌های بشردوستانه به این سازمان تسهیل شود، شرکت Triple-A به‌سرعت مبالغ اهدایی رمزارزی را به ارزهای فیات تبدیل خواهد کرد . این فرآیند بانکی در یک روز کاری انجام خواهد شد . به‌کمک این نوع فرآیند، صلیب سرخ می‌تواند شرکت‌های زیرمجموعه خود را تامین مالی کند . صلیب سرخ رمزارزهای محبوب مانند بیت کوین، اتر، تتر و USD کوین را به‌عنوان روش‌های کمک با ارزهای دیجیتال پذیرش خواهند کرد . در همین راستا، این شرکت از تمامی کیف‌پول‌های رمزارزی پشتیبانی خواهد کرد .

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.