کد مطلب: ۸۹۲۸۶۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

مجموعه NFT از تصاویر دستگیری ترامپ عرضه شد / ۹۹ دلار برای هر کارت

مجموعه NFT از تصاویر دستگیری ترامپ عرضه شد / 99 دلار برای هر کارت

کارت‌های NFT ترامپ با طرح دستگیری وی، رونق تازه‌ای به بازار کریپتو وارد کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، اخیراً مجموعه جدیدی از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) با عنوان «MugShot» را که از دستگیری قبلی خود الهام گرفته، معرفی کرده است. این اقدام اخیر وی در دنیای پرتلاطم ارزهای دیجیتال، با قیمت ۹۹ دلار برای هر کارت، وجهه جدیدی به تلاش‌های ترامپ در زمینه فعالیت در بازار کریپتو اضافه می‌کند.

«MugShot»،  ترکیبی از تاریخ و هنر دیجیتال

نسخه‌های منتشر شده از «MugShot» تنها مجموعه‌ای از کارت‌های دیجیتالی نیست؛ بلکه سابقه قانونی ترامپ را نیز در بر می‌گیرد.

در پیشنهاد ویژه‌ای، خریدارانی که ۴۷ کارت یا بیشتر خریداری کنند، به شام اختصاصی با ترامپ و قطعه‌ای از کتی که او در زمان دستگیری‌ خود در ماه اوت پوشیده بود، دریافت می‌کنند. 

اشاره به آرزوی سیاسی ترامپ

انتخاب ۴۷ کارت اهمیتی نمادین دارد و به بازگشت احتمالی ترامپ به عنوان چهل و هفتمین رئیس‌جمهور ایالات متحده اشاره می‌کند. این تعداد کارت نه تنها به آرزوی سیاسی ترامپ مرتبط است، بلکه تجربه‌ای منحصربه‌فرد برای جمع‌آوران و طرفداران وی فراهم می‌کند.

 احیای بازار NFT با افزایش حجم معاملات

انتشار نسخه «MugShot» علاقه‌مندی به بازار NFT را دوباره برانگیخته و منجر به افزایش قابل توجه ارزش بازارNFTهای قبلی ترامپ نیز شده. وب‌سایت Trump NFT این مجموعه را به کارت‌های بیسبالی تشبیه کرده است که پیش‌تر مردم آمریکا علاقه به جمع‌آوری آن داشته‌اند. برخی از این کارت‌ها در یک نسخه با عنوان (تنها یکی در جهان) منتشر می‌شوند، در حالی که برخی دیگر حتی ممکن است توسط خود دونالد جی. ترامپ امضا شده باشند.

خریدارانی که ۴۷ کارت را در یک معامله خریداری کنند، علاوه بر دعوت به شام با رئیس‌جمهور سابق، ، یک کارت فیزیکی دریافت می‌کنند که قطعه‌ای از پارچه کتی که ترامپ در زمان دستگیری‌اش پوشیده بود، روی آن قرار دارد.

 انتقاد رمزارزی از نامزد ریاست‌جمهوری

نماینده دین فیلیپس، نامزد دموکرات برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴، همزمان با راه‌اندازی این مجموعه، هم رئیس‌جمهور جو بایدن و هم رئیس‌جمهور سابق ترامپ را به دلیل درک محدود آنها از ارزهای دیجیتال در انجمن ریاست‌جمهوری کریپتو در تاریخ ۱۲ دسامبر به باد انتقاد گرفت. فیلیپس بر نیاز به رهبری آگاه‌تر در چشم‌انداز در حال تحول دارایی‌های دیجیتال تأکید کرد.

با وجود درک محدودی که فیلیپس به آن اشاره کرده است، ترامپ دارایی قابل توجهی در ارزهای دیجیتال دارد. افشاگری‌های انجام شده در ماه اوت، نشان می‌دهد وی مالکیت بین 250 هزار تا 500 هزار دلار از دارایی‌های دیجیتال دارد. انتشار کارت‌های معاملاتی ۹۹ دلاری در دسامبر ۲۰۲۲، گام دیگری در تعامل ترامپ با دنیای دارایی‌های دیجیتال است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.