فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۱۸۸۸۳۷

تهران ميزبان نخستين نمايشگاه بين‌المللي کسب‌و‌کار

تهران ميزبان نخستين نمايشگاه بين‌المللي کسب‌و‌کار

نخستين نمايشگاه بين‌المللي توسعه کسب‌و‌کار فردا پنجشنبه 21 دي با حضور شرکت‌ها، بنگاه‌ها، موسسات کاريابي و کارآفريني در نمايشگاه بين‌المللي تهران آغاز به‌کار مي‌کند.

مدیر برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی توسعه کسب‌و‌کار گفت: نخستین نمایشگاه بین‌المللی توسعه کسب‌و‌کار با حضور و مشارکت 70 شرکت و غرفه‌دار و با هدف توسعه کسب‌و‌کارها در جهت اقتصاد مقاومتی، معرفی خدمات نوین مدیریتی، آشنایی با فرانچایز برای مدیران و سرمایه‌گذاران و توسعه استارت‌آپ‌ها در فضایی بالغ بر 2000 مربع وسالن های 10 و 11 محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مهدی فرهادی نیا افزود: این نمایشگاه در سه حوزه خدمات مدیریتی، حوزه خدمات فرانچایز و استارت آپ های مدیریتی برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه حوزه‌های کسب‌وکاری که در این نمایشگاه حضور دارند، نوظهور هستند و در توسعه کسب‌و‌کار نقش مهمی را ایفا خواهند کرد، گفت: ما در ایران در حال پوست‌اندازی از اقتصاد منبع محور به سمت اقتصاد دانش‌بنیان هستیم و نمایشگاه توسعه کسب‌و‌کار قطعا موجب بهبود فضای کسب‌و‌کار و به تبع آن اوضاع اقتصادی جاری خواهد شد.

مدیر برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی توسعه کسب‌و‌کار در ادامه موضوع فرانچایز را یکی از محورهای مهم این نمایشگاه بیان کرد و افزود: اگر در زمینه فرانچایز فرهنگ‌سازی صورت گیرد جوانانی که به دنبال کسب و کار هستند می‌توانند کسب و کار پایدار ایجاد کنند. زیرا فرانچایز مدلی را نشان می‌دهد که براساس ان آدم‌ها وارد کسب و کار استاندارد و سود تعریف شده، می‌شوند.

وی به آمار برگشت سرمایه از سوی بانک جهانی اشاره کرد و با بیان اینکه نرخ بازگشت سرمایه در بخش کشاورزی 30 درصد، صنعت 50 درصد، خدمات 100 درصد و مواد مخدر 200 درصد است، تصریح کرد: نرخ بازگشت سرمایه براساس اعلام بانک جهانی در حوزه تحقیق و توسعه 3 هزار درصد است که در مقایسه با سایر حوزه‌ها از بیشترین بازگشت سرمایه برخودار است.

نخستین نمایشگاه بین المللی توسعه کسب و کار با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان مدیریت صنعتی و دانشکده کار آفرینی دانشگاه تهران، خانه صنعت معدن تجارت، کانون کار آفرینان استان تهران، اتاق اصناف ایران، بنیاد فرهنگی اصناف ایران و انجمن ملی فرانچایز ترکیه از 21 تا 24 دی در نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد. این نمایشگاه هر روز از ساعت 9 تا 17 آماده بازدید علاقمندان است.

منبع: صداوسیما

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.