کد مطلب: ۲۸۱۲۸۲

گشایش آزادراه تهران-شمال هزینه‌ها را کاهش می‌دهد

گشایش آزادراه تهران-شمال هزینه‌ها را کاهش می‌دهد

استاندار البرز اعلام کرد که گشایش آزادراه تهران-شمال، موجب صرفه‌جویی در هزینه‌ها و سوخت می‌شود.

محمدعلی نجفی روز یکشنبه در نشست بررسی روند تکمیل پروژه بزرگراه شمالی کرج افزود: پروژه‌های راه‌سازی از جمله آزاد‌راه تهران - شمال با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی با اشاره به روند اجرایی بزرگراه شمالی کرج، ادامه داد: این پروژه ملی محسوب می‌شود و باید از منابع اعتباری مالی بودجه ای برای آن در نظر گرفت.

نجفی گفت: موانع اجرایی پروژه شمالی کرج می‌بایست در اسرع وقت برطرف شود و این بزرگراه برای روان سازی ترافیک به سرانجام برسد.

وی افزود: هرچند پروژه بزرگراه شمالی کرج به نام شهرداری کرج تعریف شده اما این موضوع تکالیف و وظایف سایر دستگاه‌ها را کم نمی‌کند بلکه به دلیل اهمیت پروژه باید با اهتمام ویژه‌ای ورود کنند.

نجفی ادامه داد: در صورت تایید سازمان حفاظت محیط زیست با راه‌اندازی کارخانه آسفالت می‌توان روند تکمیل پروژه را تسریع و بار بزرگی از ترافیک که عاملی برای آلودگی‌های محیط زیست است، را کاهش جدی داد.

وی گفت: در خصوص منابع مالی نیز پیمانکار با جدیت تمام وارد پروژه شده و باید با تعامل تمامی دستگاه‌های ذیربط این همراهی، تقویت شود.

وی خاطرنشان کرد: با طرح‌های گردشگری و خدماتی در مسیر این پروژه می‌توان فرصت‌های ارزشمندی در پروژه رقم زد و پشتوانه مستحکمی در این راستا خواهد بود.

نجفی گفت: در واگذاری بسترهای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در مسیر بزرگراه، مساعدت لازم در جهت تحقق این امر از سوی دستگاه‌های مربوطه صورت گیرد.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.