کد مطلب: ۷۳۵۲۲

۵ درصد مردم در سرشماری اینترنتی شرکت کردند

رئیس مرکز آمار ایران با بیان این که تا ساعت ۲۱ روز دوشنبه، یک میلیون و ۲۵۰ هزار خانوار شامل ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر سرشماری را اینترنتی انجام دادند گفت: تا امروز ۵ درصد مردم در سرشماری به صورت اینترنتی شرکت کردند.امیر علی پارسا با حضور در بخش خبری 21 شبکه یک سیما

رئیس مرکز آمار ایران با بیان این که تا ساعت ۲۱ روز دوشنبه، یک میلیون و ۲۵۰ هزار خانوار شامل ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر سرشماری را اینترنتی انجام دادند گفت: تا امروز ۵ درصد مردم در سرشماری به صورت اینترنتی شرکت کردند.
امیر علی پارسا با حضور در بخش خبری 21 شبکه یک سیما با اشاره به اینکه سرشماری اینترنتی تا 24 مهر ادامه دارد، گفت: پیش بینی کردیم 35 درصد مردم در سرشماری اینترنتی شرکت کنند.

وی با بیان اینکه تا امروز 5 درصد مردم در سرشماری به صورت اینترنتی شرکت کردند افزود: در کشورهای دیگر در کل سرشماری اینترنتی، بیشتر از 7 تا 8 درصد محقق نمی شود.

رئیس مرکز آمار ایران گفت: ضریب نفوذ اینترنت در کشور 45 درصد است.

پارسا با اشاره به مزایا و اهمیت سرشماری افزود: همه برنامه ریزی کشور از جمله توسعه ای و توزیعی امکانات در همه سطوح مبتنی بر نتایج سرشماری هاست .

وی با بیان اینکه همه آمارهایی که به مرکز آمار ارائه می شود صد در صد محرمانه است، گفت: همه مسئولان بر روی این موضوع تأکید دارند و این اطلاعات ربطی به جریان های سیاسی ندارد.

پارسا افزود: بیش از 96 درصد از هدف 8 روزه 2 استان سمنان و بوشهر برای سرشماری اینترنتی تاکنون محقق شده است.

رئیس مرکز آمار ایران گفت: سه استان یزد، آذربایجان شرقی و کردستان هم در این زمینه خوب کار می کنند.

وی افزود: 8 استان از جمله همدان، گلستان، لرستان، خوزستان، قزوین، آذربایجان غربی و البرز هم متوسط هستند و در انتهای جدول هستند.

به گزارش تسنیم، پارسا اضافه کرد: تهران با اینکه ضریب نفوذ اینترنت در آن بیشتر از بقیه نقاط کشور است در میانه های جدول است.

وی گفت: کسانی که در سرشماری اینترنتی شرکت کردند فقط کد آماری را به آمارگیران که به درب منزل آن ها مراجعه می کنند تحویل می دهند.

پارسا افزود: میزان شرکت مردم در سرشماری اینترنتی در 2 روز اخیر نسبت به هفته پیش 15 درصد بیشتر شده است

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.