کد مطلب: ۷۶۸۶۲

آمادگی مهرآباد برای انجام پروازهای زمستانی

مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد گفت :مهرآباد در فصل سرما برای انجام ایمن و به موقع پروازها آمادگی دارد و تمام عوامل پروازی در این فرودگاه برای جلوگیری از تاخیرها تلاش می کنند. به گزارش وزارت راه وشهرسازی، علی رستمی بر استفاده از امکانات مناسب ایمنی و رعایت استانداردهای بین المللی در فرودگاه ها در

مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد گفت :مهرآباد در فصل سرما برای انجام ایمن و به موقع پروازها آمادگی دارد و تمام عوامل پروازی در این فرودگاه برای جلوگیری از تاخیرها تلاش می کنند.

به گزارش وزارت راه وشهرسازی، علی رستمی بر استفاده از امکانات مناسب ایمنی و رعایت استانداردهای بین المللی در فرودگاه ها در فصل زمستان تاکید کرد و افزود: همزمان با آغاز فصل سرما تدابیر خاص در زمان بارش نزولات برنامه ریزی شده و این فرودگاه با آمادگی کامل به استقبال فصل زمستان می‌رود.
وی اضافه کرد: بارش برف و شرایط نامساعد جوی در تهران و منطقه مهرآباد از ساعات اولیه صبح امروز ( سه شنبه) آغاز شده و پروازهای فرودگاه مهرآباد دچار وقفه و تاخیر نشده وهمه پروازها در ساعات برنامه ریزی شده در حال انجام است.
به گفته رستمی، بعضی از پروازها به دلیل شرایط جوی هوای مقصد تاخیر داشته اند و در این مدت تدابیری در فرودگاه و برج مراقبت اندیشیده شد و مشکلی در خروجی و ورودی پروازهای مهراباد وجود ندارد.
وی گفت: دو پرواز از مبدأ مهرآباد به مقصد لارستان و بندرعباس به دلیل شرایط نامساعد جوی و کاهش دید انجام نشد که با تاخیر دراولین فرصت این پروازها انجام و هیچ مشکلی به لحاظ ایمنی در پروازها در این فرودگاه وجود ندارد.
رستمی ضمن تأکید براینکه پروازهای فرودگاه مهرآباد در حال انجام است، گفت: احتمال ادامه وضعیت نامساعد جوی وجود دارد و از مسافران تهرانی و شهرستانی درخواست کرد تا با تلفن 199 یا 02144665524 تماس بگیرند و از وضعیت پرواز خود مطلع شوند.
مدیرکل فرودگاه بین المللی مهرآباد یادآور شد : مانور برف روبی در فرودگاه مهرآباد،انجام شد و این مانور برای ارائه خدمات مناسب به مسافران و انجام پروازهای هوایی در فصل سرما صورت گرفت تا موجب آمادگی کامل شود .
به گزارش ایرنا، مانور برف ‌روبی سطوج پروازی در جهت حفظ آمادگی نیروها و تجهیزات مورد نیاز فرودگاهی، روز اول آذر ماه در فرودگاه مهرآباد تهران برگزار شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.