حجم ویدیو: ۲۶.۵۹M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۰۷ دانلود ویدیو

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

فرایند هاوینگ و تاثیر آن بر بازار رمزارزها

نوید ایران‌بهار نوید ایران‌بهار

بازار رمزارزها سرشار از واژگان و مفاهیم تخصصی است؛ لازم است کلیه علاقه‌مندان و فعالان این بازار نسبت به معانی و کاربرد این واژگان آشنایی و آگاهی پیدا کنند. در اولین قسمت از برنامه ارز و رمز به توضیح، تعریف و تشریح فرایند هاوینگ پرداختیم.

به گزارش تجارت‌نیوز، فرایند هاوینگ رویدادی است که هر چهار سال یک‌بار یا به عبارتی دیگر به ازای هر 210 هزار بلاک در شبکه بیت کوین برگزار می‌شود.

این فرایند تا آنجا برای فعالان بازار رمزارزها حائز اهمیت است که در تمامی محافل علمی و تخصصی خود در خصوص هاوینگ و موارد پیرامون آن بحث و تبادل نظر می‌کنند. اگر به روند قیمت در سه هاوینگ قبلی نظری بیندازیم، متوجه رشد قیمتی در بازار و افزایش ارزش بازار رمزارزها خواهیم شد.

البته باید در نظر داشت رویداد هاوینگ به منزله رشد قطعی بازار نیست و تنها سابقه تاریخی بیانگر چنین موضوعی است؛ حال ممکن است بعد از هاوینگ چهارم که در 20 آوریل 2024 رخ داد بازار روند متفاوتی را نسبت به دوره‌های قبل دنبال کند.

بنابراین لازم است همواره فاکتورهای متفاوتی برای بررسی و تحلیل بازار رمزارزها پیگیری و دنبال شود.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

 

 

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.