خبر مهم:

کد مطلب: ۹۰۲۳۲۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت خودرو امروز، ۲۵ اسفند ۱۴۰۲/ آرامش در بازار برقرار است

قیمت خودرو امروز، 25 اسفند 1402/ آرامش در بازار برقرار است

قیمت خودرو امروز جمعه، 25 اسفند 1402 و در آخرین روزهای سال جاری تغییری ندارد. در هفته‌ جاری، با وجود نزدیکی به بازار شب عید، قیمت‌ها تغییر چندانی ندارند و اغلب خودروها با همان نرخ هفته گذشته خرید و فروش می‌شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز جمعه، 25 اسفند 1402 و در روزهای پایانی سال، هیچ تغییری نسبت به روز گذشته ندارد. تمامی خودروهای داخلی و مونتاژی بازار بدون تغییر نسبت به روز گذشته معامله می‌شوند که عمده دلیل آن، تعطیلی بنگاه‌های خرید و فروش خودرو است.

با توجه به قیمت‌های منتشره در وب‌سایت کارنامه قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی هیچ تغییری ندارد، اما در هفته‌ای که گذشت، نوسانات خودروهای داخلی و مونتاژی چگونه بود؟

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی بازار پس از رشدی که در هفته‌های گذشته تجربه کرد، سرانجام از چند روز گذشته آرام گرفت و حتی برخی از محصولات بازار نیز افت جزئی داشتند.

کوییک دنده‌ای S از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که در هفته گذشته 17 میلیون تومان گران‌تر شده بود، از ابتدای این هفته 15 میلیون تومان ارزان‌تر شد و به 414 میلیون تومان معامله رسید. به این ترتیب کوییک دنده‌ای S در عرض دو هفته، تنها دو میلیون تومان افزایش قیمت داشت.

شاهین G از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا به شمار می‌رود که نسبت به جمعه هفته گذشته، تنها یک میلیون تومان ارزان‌تر شده است و با 729 میلیون تومان معامله می‌شود. به این ترتیب شاهین G رشد 41 میلیون تومانی را در دو هفته به ثبت رساند.

دنا پلاس تیپ 1 دنده‌ای یکی از محبوب‌ترین سدان‌های داخلی محسوب می‌شود که هفته گذشته رشد 30 میلیون تومانی را به ثبت رسانده بود، این هفته با نوساناتی که تجربه کرد سرانجام به همان قیمت 810 میلیون تومان هفته گذشته رسید. بنابراین این خودرو از ابتدای هفته جاری هیچ تغییری نداشت.

پژو پارس LX TU5 که قیمت آن با انتشار خبر هیجانی توقف تولید، 82 میلیون تومان گران شده بود، در این هفته افت 10 میلیون تومانی را تجربه کرد و با 810 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی بازار هم غالباً با ثبات است یا اینکه افت ناچیزی در این هفته داشت.

ام‌وی‌ام X22 دنده‌ای اسپرت لاکچری که جزو ارزان‌ترین کراس‌اوورهای مونتاژی بازار شناخته می‌شود، دو هفته گذشته 25 میلیون تومان گران‌تر شده بود که در این روزها با نوساناتی که تجربه کرد، سرانجام به همان نرخ 820 میلیون تومان هفته پیش رسید.

جک J4 آپشنال اما برخلاف اکثریت بازار، ارزان‌تر شده است. این سدان پرفروش کرمان موتور طبق نوساناتی که در طول هفته تجربه کرد، سرانجام پنج میلیون تومان افت قیمت داشت و به نرخ 845 میلیون تومان رسید.

فیدلیتی پرایم پنج نفره، از کراس‌اوورهای مونتاژی بهمن موتور، همانند دیگر خودروهای بازار، گران‌تر شده است. این خودرو با نوساناتی که در هفته جاری داشت، 35 میلیون تومان ارزان‌تر شد و به نرخ یک میلیارد و 865 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هایما 8S که از جدیدترین خودروهای مونتاژی ایران خودرو به شمار می‌رود، در دو هفته گذشته 140 میلیون تومان بالا رفته بود و این هفته نیز 10 میلیون تومان افزایش یافت و به نرخ دو میلیارد و 10 میلیون تومان رسید. به این ترتیب جدیدترین کراس‌اوور مونتاژی ایران خودرو در چند هفته اخیر 150 میلیون تومان گران‌تر شده است.

برای مطالعه بیشتر صفحه تحلیل بازار خودرو را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.