کد مطلب: ۹۰۶۹۳۸

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

دنا پلاس ۱۲ میلیون تومان گران شد + قیمت

دنا پلاس 12 میلیون تومان گران شد + قیمت

با بررسی روند کلی بازار خودرو از ابتدای امروز، شنبه یکم اردیبهشت 1403، می‌توان متوجه افزایش قیمت انواع مدل‌های دنا پلاس شد. این خودروها بین 2.5 میلیون تومان تا 12 میلیون تومان گران‌تر شده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دنا پلاس امروز، شنبه یکم اردیبهشت 1403، در انواع مدل‌ها بین 2.5 میلیون تومان الی 12 میلیون تومان گران‌تر شده است.

با بررسی تیپ‌های مختلف دنا پلاس می‌توان متوجه شد دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک آپشنال با صعود 12 میلیون تومانی، بیشترین رشد قیمت را نسبت به دیگر مدل‌ها دارد و با نرخ یک میلیارد و 227 میلیون تومان معامله می‌شود.

دنا پلاس تیپ 1 یکی از تیپ‌های پایه این خودرو به شمار می‌رفت که توقف تولید خورده است. این خودرو با رشد 9 میلیون تومانی در بازار به قیمت 844 میلیون تومان رسیده است.

دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک نسبت به روز گذشته هشت میلیون تومان گران‌تر شده و با یک میلیارد و 98 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دنا پلاس 6 سرعته یکی از کمترین تغییر قیمت‌ها را نسبت به روز گذشته دارد. این خودرو 2.5 میلیون تومان گران‌تر از روز گذشته و با 875 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

دنا پلاس توربوشارژ 6 سرعته تنها تیپ از محصولات دنا پلاس به شمار می‌رود که هیچ تغییری نسبت به روز گذشته پیدا نکرده و با همان نرخ 974 میلیون تومان معامله می‌شود.

برای مطالعه بیشتر صفحه تحلیل بازار خودرو تجارت‌نیوز را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.