فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۱۷۳۷۱

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت خودرو ۲۹ خرداد ۱۴۰۳/ معاملات بازار به صفر رسید!

قیمت خودرو 29 خرداد 1403/ معاملات بازار به صفر رسید!

قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه، 29 خرداد 1403 تغییر چندانی نسبت به روز گذشته ندارد. اغلب خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی بدون تغییر خرید و فروش می‌شود و برخی دیگر، نوسان اندکی را تجربه می‌کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز، سه‌شنبه، 29 خرداد 1403 روز کاری پس از تعطیلات عید قربان را بدون تغییر نسبت به دیروز آغاز کرد. خودروهای داخلی، مونتاژی و وارداتی نوسانی ندارند و در برخی موارد، افت و خیز اندکی نسبت به روز گذشته گزارش می‌شود.

باتوجه به ثبات نرخ ارز از ماه پیش، تمامی بازارهای مالی از جمله بازار خودرو در رکود عجیبی فرو رفته‌اند و در اغلب روزهای کاری هفته، بدون تغییر هستند. البته پس از فوت ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم پیش‌بینی می‌شد که بازارهای مالی در انتظار رئیس جمهور جدید، نوسان چندانی نداشته باشند.

با توجه به قیمت‌های وب‌سایت ایران‌جیب، قیمت خودرو از صبح امروز با ثبات گزارش می‌شود.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی از صبح امروز تغییر چندانی ندارد و تقاضا برای آن در بازار پایین است.

اطلس G فیس‌لیفت خودروی کوییک و یکی از جدیدترین محصولات سایپا بازار به شمار می‌رود که از صبح امروز با قیمت 564 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

شاهین G لوکس‌ترین خودروی تولیدی سایپا نیز با همان نرخ 715 میلیون تومانی روز گذشته به فروش می‌رسد.

پژو پارس LX TU5 یکی از پرحاشیه‌ترین محصولات ایران خودرو در ماه‌های اخیر بود که خبر توقف تولید آن از پایان ماه جاری تأیید شده است. این خودرو هم تغییری از ابتدای روز ندارد و با نرخ 883 میلیون تومان معامله می‌شود.

تارا اتوماتیک V4 سدان لوکس ایران خودرو به شمار می‌رود که با نرخ یک میلیارد و 60 میلیون تومانی خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو

قیمت خودروهای خارجی

قیمت خودروهای مونتاژی و وارداتی نیز با تبعیت از داخلی‌های بازار، نوسان زیادی ندارد.

ام‌وی‌ام X22 پرو دنده‌ای کراس‌اوور اقتصادی مدیران خودرو اما تغییری ندارد و با همان نرخ 959 میلیون تومان معامله می‌شود.

جک S5 یکی از محبوب‌ترین محصولات کرمان موتور محسوب می‌شود. این کراس‌اوور نیز از ابتدای امروز با یک میلیارد و 635 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

فیدلیتی پرایم نیو پنج‌نفره یکی از کراس‌اوورهای محبوب بهمن موتور است که این محصول هم مانند دیگر خودروهای بازار با نرخ یک میلیارد و 865 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

لاماری ایما کراس‌اوور مونتاژی شرکت آرین پارس موتور محسوب می‌شود که با همان نرخ دو میلیارد و 45 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودرو

برای مطالعه بیشتر صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.