فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۱۵۴۰

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت محصولات ایران خودرو امروز ۱۹ تیر ۱۴۰۳/ کدام محصولات نوسانی شدند؟ + جدول

قیمت محصولات ایران خودرو امروز 19 تیر 1403/ کدام محصولات نوسانی شدند؟ + جدول

قیمت محصولات ایران خودرو امروز 19 تیر1403 در بیشتر خودرو‌ها تغییر کرده است؛ این تغیییر بیشتر روند نزولی دارد، اما باز هم در بین آنها تعدادی با افزایش قیمت و روند ثابت به کار خود ادامه دادند.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت محصولات ایران خودرو امروز 19 تیر 1403 با بیشترین تغییر نسبت به سایر شرکت‌های خودروساز داخلی و حتی مونتاژی به کار خود ادامه داد، این نوسان تقریبا در بیشتر محصولات و با شدت و میزان متفاوت همراه است که در اغلب خودرو‌ها روند نزولی را در پیش گرفته است.

قیمت محصولات ایران خودرو

بازار خودرو‌های داخلی به‌ویژه محصولات ایران خودرو دچار نوسانات قابل توجهی شده است.

چهار نوع مدل خودرو تارا امروز روند کاهشی را تجربه کردند که تارا دستی به عنوان یکی از انواع مدل‌ها با ریزش 11 میلیون تومانی به قیمت 765 میلیون تومان معامله می‌شود.

تارا اتوماتیک V4 دیگر مدل از محصولات شرکت ایران خودرو با افت 13 میلیون تومانی رکورردار بازار داخلی شد و به قیمت 997 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

رانا پلاس در شمار محصولات این شرکت با کاهش چهار میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت 618 میلیون تومان رسید.

پژو 207 دنده‌ای پانوراما در دسته‌ محصولات پرطرفدار با کاهش 12 میلیون تومانی بیشترین تغییر را نسبت به سایر مدل‌های مختلف این خودرو تجربه کرد و به نرخ 795 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

دنا پلاس (6 سرعته) در شمار دیگر از محصولات این شرکت، با افت هفت میلیون و 500 هزار تومان نسبت به روز‌های گذشته به قیمت 728 میلیون و 500 هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

قیمت محصولات ایران خودرو

برای اطلاعات بیشتر صحفه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید. 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.