خبر فوری:

خبر مهم:

فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۳۵۳۹

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت محصولات کرمان موتور امروز ۲۹ تیر ۱۴۰۳/ نرخ ۷ مدل خودرو تغییر کرد + جدول

قیمت محصولات کرمان موتور امروز 29 تیر ۱۴۰۳/ نرخ ۷ مدل خودرو تغییر کرد + جدول

قیمت محصولات کرمان موتور امروز 29 تیر 1403 در هفت محصول تغییر پیدا کرد، طوری که شش محصول آن با روند کاهشی و یک محصول آن با افزایش قیمتی روبه رو شد. مابقی محصولات شرکت با ثبات کار خود را شروع کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت محصولات کرمان موتور امروز 29 تیر 1403 با روند نزولی در اکثر محصولاتی که دچار تغییر شدند همراه است این تغییر قیمتی از ۹ میلیون تومان تا 50 میلیون تومان گزارش‌ می‌شود. البته هیوندای کرتا امروز بر خلاف دیگر محصولات با افزایش 10 میلیون تومانی همراه شد.

با توجه به نرخ دلار به عنوان عامل موثر در بازار خودرو، کاهش جزئی آن باعث کاهش قیمت در اغلب محصولات این شرکت شد.

قیمت محصولات کرمان موتور

بازار خودرو‌های مونتاژی امروز تقریبا در اکثر محصولات با روند نزولی به کار خود ادامه داد و شرکت کرمان موتور نیز مستثنی از این بازار نیست.

هیوندای اکسنت در دسته محصولات جذاب و لوکس شرکت کرمان موتور، با کاهش چشمگیر 50 میلیون تومانی با قیمت سه میلیارد و 80 میلیون تومان گزارش می‌شود.

هیوندای النترا و هیوندای توسان مدل 1403 در شمار دیگر محصولات این شرکت، به ترتیب با ریزش 20 میلیون تومانی و 10 میلیون تومانی نسبت به روز گذشته با دو میلیارد و 840 میلیون تومان و چهار میلیارد و 440 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

جک J4 یکی از اقتصادی‌‌ترین محصول مونتاژی شرکت کرمان موتور نسبت به روز گذشته  نه میلیون تومان کاهش یافته و با قیمت 779 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شوند.

کی‌ام‌سی J7 در شمار محصولات این شرکت، با افت 12 میلیون تومانی با قیمت یک میلیارد و 648 میلیون تومان نسبت به روز گذشته در بازار به فروش می‌رسد.

Kerman Motor (1)29 جدیدتیر_page-0001

برای اطلاعات بیشتر صحفه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید. 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.