فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۴۰۴۶

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت محصولات کرمان موتور امروز ۳۱ تیر ۱۴۰۳ / کدام محصول ۷۰ میلیون تومان ارزان شد؟ + جدول

قیمت محصولات کرمان موتور امروز 31 تیر ۱۴۰۳ / کدام محصول 70 میلیون تومان ارزان شد؟ + جدول

قیمت محصولات کرمان موتور امروز 31 تیر 1403 با روند کاهشی به کار خود ادامه داد. طوری که بعضی از محصولات 70 میلیون تومان افت دارند.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت محصولات کرمان موتور امروز 31 تیر 1403 همانند تمام شرکت‌های داخلی و مونتاژی با افت قیمت کار خود را آغاز کرد. این افت قیمت از یک میلیون تومان تا 70 میلیون تومان است.

با توجه به نرخ دلار به عنوان عامل موثر در بازار خودرو، اکثر محصولات مونتاژی روند کاهشی به خود گرفتند و شرکت کرمان موتور مشتثنی از آنها نیست.

قیمت محصولات کرمان موتور

بازار خودرو‌های مونتاژی امروز تقریبا در اکثر محصولات با روند نزولی به کار خود ادامه داد.

بک X3 یک کراس‌اوور با قیمت مناسب و گزینه جذابی برای خریداران در بازار است که امروز با افت 70 میلیون تومانی به کانال یک میلیارد و 90 میلیون تومانی رفت.

کی‌ام‌سی T8 یک پیکاپ دو دیفرانسیل شرکت خودروسازی کرمان موتور است که در حال حاضر با کاهش 21 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 615 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

جک S3 به عنوان یکی از کراس‌اوور محبوب بازار شناخته شده است که توسط شرکت کرمان موتور عرضه می‌شود این خودرو با افت 30 میلیون تومانی به قیمت یک میلیارد و 180 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

کی‌ام‌سی J7 یکی از سدان مقرون به صرفه این شرکت، با افت 21 میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به نرخ یک میلیارد و 614 میلیون تومان رسید.

کی‌ام‌سی K7 و کی‌ام‌سی X5 در شمار محصولات مونتاژی هر کدام به ترتیب افت 20 میلیون تومانی و 25 میلیون تومانی را تجربه کردند و به قیمت یک میلیارد و 770 میلیون تومان و یک میلیارد و 620 میلیون تومان در بازار معامله می‌شوند.

Kerman Motor

برای اطلاعات بیشتر صحفه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید. 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.