فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۴۱۰۰

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت محصولات ایران خودرو ۳۱ تیر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت محصولات ایران خودرو 31 تیر ۱۴۰۳ + جدول

قیمت محصولات ایران خودرو امروز یکشنبه 31 تیر1403 در دومین روز آغاز هفته به صورت متوالی روند کاهشی داشته‌اند. ظاهراً با نظر می‌رسد با افت قیمتی در بین تمامی محصولات این شرکت فرصت طلایی برای خریداران ایجاد شده باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت محصولات ایران خودرو امروز یکشنبه 31 تیر 1403 با ادامه روند نزولی قیمت بازار خودرو‌های این شرکت و حتی مابقی شرکت‌ها ریزش قابل توجهی را تجربه کردند. این کاهش قیمت در بین محصولات ایران خودرو از یک میلیون تومان تا 16 میلیون و 500 هزار تومان گزارش می‌شود.

همچین با توجه به نرخ دلا و خبر مبنی بر آزاد سازای واردات خودرو، قیمت‌ محصولات در سراشیبی قرار گرفته اند.

قیمت محصولات ایران خودرو

بازار خودرو‌های داخلی به‌ویژه شرکت ایران خودرو در تمام محصولات روند نزولی به خود گرفت.

سورن پلاس موتور XU7P از ارزان‌ترین مدل‌های مختلف این خودو، با افت شش میلیون تومانی بیشترین رکورد را رقم زد و به قیمت 600 میلیون تومان رسید.

دنا پلاس توربو اتوماتیک بیشترین افت را نسبت به مدل‌های مختلف خود تجربه کرد این خودرو پس از افت 14 میلیون تومانی به قیمت 936 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

پژو پارس TU5 از محصولات پرطرفدار با شتاب شرکت ایران خودرو امروز با کاهش شش میلیون تومانی به کانال 855 میلیون تومانی رفت.

پژو 207 دنده‌ای هیدرولیک از محصولات محبوب به شمار می‌رود که امروز با افت 16 میلیون و 500 هزار تومان رکورردار افت قیمت در این شرکت شد و به قیمت 720 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

تارا اتوماتیک V4 در شمار محصولات دیگر این شرکت در طول چند هفته اخیر با ادامه روند ریزشی بازار به قیمت زیر یک میلیارد رسید، امروز با افت 13 میلیون و  500هزار تومانی به قیمت 941 میلیون و 500 هزار تومان در بازار معامله می‌شود.

Irankhodro (1)31_page-0001

برای اطلاعات بیشتر صحفه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز را دنبال کنید.  

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.