فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۵۱۹۱

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت خودرو امروز ۶ مرداد ۱۴۰۳/ بازار خودرو به تعادل رسید؟ + جدول

قیمت خودرو امروز 6 مرداد 1403/ بازار خودرو به تعادل رسید؟ + جدول

قیمت خودرو امروز ‌شنبه 6 مرداد 1403 با توجه به تعطیلی دو روزه در تمامی محصولات داخلی و مونتاژی ثابت باقی مانده‌ است.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت خودرو امروز ‌شنبه 6 مرداد 1403 کار خود را ثابت آغاز کرد. طوری‌که تغییر قیمتی در بازار به چشم نمی‌خورد و بازار با تلاطم خاصی مواجه نشد.

نرخ دلار به عنوان مهم‌ترین محرک بازار خودرو، تاثیری بر قیمت محصولات داخلی و مونتاژی نگذاشته و تمامی خودرو‌ها با قیمت ثابت باقی مانده‌اند.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی در تمامی محصولات با قیمت ثابت به کار خود ادامه دادند.

رانا پلاس یکی از محصولات داخلی ایران خودرو محسوب می‌شود که با ادامه روند ثابت خود به قیمت 601 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) با مدل 1403 از گران‌ترین نوع خود، امروز تعادل خود را حفظ کرده است و به نرخ 973 میلیون تومان در بازار ارزش‌گذاری شد.

پژو 207 دنده‌ای هیدرولیک از دسته محصولات محبوب داخلی ایران خودرو به شمار می‌رود که بدون هیچ تغییری نسبت به روز گذشته به قیمت 743 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

شاهین G (سانروف) از کم‌نوسان‌ترین محصول شرکت سایپا، از ابتدای هفته گذشته با روند نوسانی خود جمعاً سه میلیون تومان افت قیمت داشت و امروز با روند ثابت به قیمت 713 میلیون تومان رسیده است.

کوییک اتوماتیک از محصولات شرکت سایپا، با قیمت 556 میلیون تومان حفظ تعادل کرد.

خودرو داخلی6مررداد_page-0001

قیمت خودرو‌های مونتاژی

محصولات مونتاژی همانند خودرو‌های داخلی صبح امروز تعادل قیمتی خودر را حفظ کردند.

اکستریم VX یکی ار جدیدترین کراس‌اوور شرکت مدیران خودرو محسوب می‌شود که در طول هفته گذشته با اعلام قیمت بازار آن روند نزولی به خود گرفته و امروز با روند ثابت به قیمت چهار میلیارد و 500 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

جک S5 از نوسانی‌ترین محصولات شرکت کرمان موتور، امروز با روند ثابت مانند سایر محصولات این شرکت باقی مانده است و به قیمت یک میلیارد و 575 میلیون تومان معامله می‌شود

هونگچی E-QM5 از محصولات شرکت بهمن موتور با روند نزولی در هفته‌های اخیر این خودرو به زیر سه میلیارد رسیده است و صبح امروز با روند ثابت به قیمت دو میلیارد و 750 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

لاماری هیبرید از محصولا مونتاژی لوکس و جذاب تعادل خود را حفظ کرده و به نرخ دو میلیارد و 390 میلیون تومان در بازار قابل معامله است.

نمودار قیمتی سایر محصولات داخلی و مونتاژی با روند ثابت گزارش می‌شود و تغییری در قیمت آنها نسبت به روز گذشته مشاهده نمی‌شود.

خودرو خارجی6مرداد (1)_page-0001

برای اطلاعات بیشتر صحفه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.