فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۵۹۰۸

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت خودرو امروز ۹ مرداد ۱۴۰۳ / بازار خودرو در روز تحلیف پزشکیان چه شرایطی دارد؟ + جدول

قیمت خودرو امروز 9 مرداد 1403 / بازار خودرو در روز تحلیف پزشکیان چه شرایطی دارد؟ + جدول

قیمت خودرو امروز 9 مرداد 1403 اعلام شد. وضعیت معاملات در روز تحلیف مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس دولت چهاردهم از نوسان گسترده قیمت‌ها حکایت دارد.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت خودرو امروز 9 مرداد 1403، در شرایطی که مسعود پزشکیان برای برگزارس مراسم تحلیف رئیس جمهوری به محلس می‌رود، با ریزش شدید مواجه شد. طوری که محصولات داخلی با شدت بیشتری نسبت به روزهای گذشته به سقوط خود ادامه می‌دهند.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا با افت شدید نسبت به روز گذشته کار خود را آغاز کرد.

سورن پلاس دوگانه‌سوز و تمامی مدل‌های این خودرو در صبح امروز روند ریزشی را تجربه کردند. این خودرو با شش میلیون و 500 هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به بهای 769 میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

پژو پارس از محصولات داخلی ایران خودرو محسوب می‌شود که بر خلاف سایر محصولات این شرکت از روند صعودی برخوردار شد و با رشد چهار میلیون و 500 هزار تومان در محدوده 660 میلیون و 500 هزار تومان قرار گرفت البته این خودرو امروز در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

پژو 207 دنده‌ای هیدرولیک در شمار محصولات محبوب این شرکت محسوب شده و با 12 میلیون و 500 هزار تومان روند نزولی خود به قیمت 737 میلیون و 500 هزار تومان معامله می‌شود.

تارا اتوماتیک V2 روند نزولی را با هم نوعان خود تجربه کرده و با ریزش 9 میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به نرخ 900 میلیون تومان رسیده است و امروز این خودرو در کارخانه به فروش نمی‌رسد.

اطلس خودروی جدید سایپا، رکورردار افزایش قیمت در بین محصولات شد و با رشد 10 میلیون تومانی به قیمت 540 میلیون تومان رقم خورد.

شاهین اتوماتیک G از محصولات شرکت سایپا، با افت هشت میلیون تومانی به قیمت 716 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودرو‌های مونتاژی

محصولات مونتاژی صبح امروز روند قیمتی نوسانی را به خود گرفتند.

یکی از نخبه‌ترین مدل‌های اکستریم، خودروی VX است. این خودرو با مشخصات موجود، از توانایی‌ها و امکانات فنی بی‌نظیری برخوردار است که امروز هم با روند نزولی ادامه‌دار شد و پس از افت قیمت 40 میلیون تومانی به نرخ چهار میلیارد و 460 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

خودروBAC X3 یک کراس اوور کامپکت اصیل با ظاهری جذاب، کم مصرف و با امکانات رفاهی مناسب برای سرنشینان خودرو می باشد که از سال 1402 در خط تولید شرکت کرمان موتور مونتاژ می گردد. این خودرو با افت 25 میلیون تومان به قیمت یک میلیارد و 35 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

دیگنیتی پرستیژ از محصولات شرکت بهمن موتور، با افت 30 میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت دو میلیارد و 305 میلیون تومان معامله می‌شود.

مکث کلوت اتوماتیک (تیپ 3) از محصولا مونتاژی تعادل خود را از دست داده و با رشد 70 میلیون تومانی  به نرخ یک میلیارد و 910 میلیون تومان در بازار خریداری می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر صحفه اخبار خودرو را رد تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.