فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۶۰۱۵

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت محصولات ایران خودرو ۹ مرداد ۱۴۰۳/ پژو ۲۰۷ اتوماتیک میلیاردی شد + جدول

قیمت محصولات ایران خودرو 9 مرداد ۱۴۰۳/ پژو 207 اتوماتیک میلیاردی شد + جدول

قیمت محصولات ایران خودرو امروز 9 مرداد 1403 مشخص شد. بر اساس داده‌های اعلامی تمامی خودرو‌ها با جهش گسترده مواجه شدند. البته روند قیمتی از ابتدای هفته تقریباً نوسانی بوده است و امروز نیز محصولات با بیشترین میزان نوسان شروع به کار کردند. طوری‌که شتاب قیمتی در محصولات، آنها را به قیمت میلیاردی رسانده است.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت محصولات ایران خودرو امروز 9 مرداد1403 با توجه به مراسم تحلیف مسعود پزشکیان به عنوان نهمین ریاست جمهوری نوسانی شد و تمامی محصولات داخلی با افت و خیز نسبت به روز گذشته به کار خود ادامه دادند. این تغییر از 500 هزار تومان تا 50 میلیون تومان به چشم می‌خورد. 

پژو 207 اتوماتیک پانوراما امروز با رشد چشمگیر 50 میلیون تومانی به قیمت بالای یک میلیارد برگشت.

اکنون نرخ دلار بازار خودرو را متاثر کرده و قیمت خودرو‌ها به موازات تغییر قیمت دلار نسبت به روز گذشته نوسانی شدند.

قیمت محصولات ایران خودرو

بازار خودرو‌های داخلی با نوسان شدید شروع به کار کردند.

پژو 207 اتوماتیک پانوراما از محصولات داخلی محبوب ایران خودرو محسوب می‌شود. که با روند نزولی که در دوران پساانتخابات داشت به پایین یک میلیارد رسیده بود اما در طول هفته اخیر روند نوسانی به خود گرفته است و اکنون با رشد 50 میلیون تومانی به محدوده یک میلیارد و 50 میلیون تومان رسید.

تارا اتوماتیک V2 و انواع مختلف این خودرو، تعادل خود را از دست داده و در طول دو روز اخیر 9 میلیون تومان افت داشته است و اکنون با افت سه میلیون تومانی به قیمت 897 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. البته خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه عرضه نمی‌شود.

سورن پلاس (ESP) و انواع مدل آن با افت قیمت رو‌به‌رو شدند. این خودرو اکنون با افت دو میلیون و 500 هزار تومانی به نرخ 723 میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

دنا پلاس توربو اتوماتیک بر خلاف روز‌های گذشته امروز با روند صعودی ادامه‌دار شد و با رشد دو میلیون تومان به قیمت 941 میلیون تومان رسیده است.

Irankhodro (1)9مرداد_page-0001

برای اطلاعات بیشتر صحفه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید. 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.