فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۷۵۴۹

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت محصولات ایران خودرو ۱۶ مرداد ۱۴۰۳/ ریزش ایران خودرویی‌ها ادامه دارد + جدول

قیمت محصولات ایران خودرو 16 مرداد ۱۴۰۳/ ریزش ایران خودرویی‌ها ادامه دارد + جدول

قیمت محصولات ایران خودرو امروز 16 مرداد 1403 در اکثر محصولات به استثنای دو محصول با افت شدید مواجه است. این ریزش قیمت از 500 هزار تومان تا 14 میلیون تومان است.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت محصولات ایران خودرو امروز 16 مرداد 1403 اعلام شد. بازار خودرو در دو روز متوالی با افت قیمت روبه‌رو بوده و این روند در اغلب محصولات داخلی و مونتاژی دیده می‌شود. اما دنا پلاس توربو اتوماتیک و دنا پلاس توربو اتوماتیک (آپشنال) بر خلاف سایر محصولات افزایش یک میلیون تومانی داشته‌اند البته شرکت ایران خودرو نسبت به سایر شرکت‌ها از شدت و میزان تغییر بیشتری برخوردار است.

هر چند بازار داخلی از اولین روز هفته روند نوسانی به خود گرفته بود در دو روز اخیر با روند نزولی ادامه‌دار شد.

قیمت محصولات ایران خودرو

بازار خودرو‌های داخلی دستخوش تغییری با روند کاهشی شدند.

تارا اتوماتیک V2 و انواع مختلف این خودرو، تعادل خود را از دست داده و 12 میلیون تومان نسبت به روز گذشته ارزان‌تر شده و به قیمت 910  میلیون در بازار قابل خرید است این خودرو در حال حاضر در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

پژو 207 دنده‌ای هیدرولیک با مدل 1403 از دسته محصولات محبوب شرکت ایران خودرو محسوب می‌شود که با کاهش 14 میلیون تومانی در محدوده 706 میلیون تومان قرار گرفته است.

پژو پارس سفارشی ELX با ریزش 14 هزار تومانی به مرز 700 میلیون تومانی رسیده است. خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تئلید و عرضه نمی‌شود.

سورن پلاس مانند سایر هم‌نوعان خود روند نزولی را در پیش گرفته و با ریزش 9 میلیون تومانی به قیمت 721 میلیون تومان معامله می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر صحفه اخبار خودرو را در تجارت‎نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.