فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۹۲۷۶۲۷

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت خودرو امروز ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ / تابستان سرد بازار ادامه دارد + جدول

قیمت خودرو امروز 17 مرداد 1403 / تابستان سرد بازار ادامه دارد + جدول

قیمت خودرو امروز 17 مرداد 1403 در آخر هفته به روند نزولی خود ادامه داد؛ با این حال تعدادی از محصولات هم روند صعودی به خود گرفتند.

به گزارش تجارت نیوز،

قیمت خودرو امروز چهارشنبه 17 مرداد 1403 اعلام شد. بازار خودرو از دوران پساانتخابات در اکثر روز‌ها با روند کاهشی مواجه شده اما بعضی محصولات با هیجانی مثبت مواجه شده و امروز نیز این روند ادامه‌دار شد. تغییر قیمتی در بازار محصولات داخلی و مونتاژی از 500 هزار تومان تا 92 میلیون تومان است.

همچنین با توجه به نرخ دلار و تنش‌های شدید منطقه‌ای، محصولات داخلی و مونتاژی به تبعیت از آن با روندی که غالباً کاهشی است گزارش می‌شود.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی در اکثر محصولات درهم شکسته و عقب‌نشینی کردند.

سورن پلاس و هم نوعان آن با روند نزولی مواجه شده و امروز با افت 9 میلیون تومانی به قیمت 721 مییلون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس سفارشی ELX نسبت به هم‌نوعان خود بیشتر افت قیمتی را تجربه کرده و با ریزش 17 میلیون تومانی به قیمت 697 میلیون تومان گزارش می‌شود. البته خودروی مذکور در حال حاضر در کارخانه تولید نمی‌شود.  

پژو 207 دنده‌ای هیدرولیک از دسته محصولات محبوب ایران خودرو محسوب می‌شود که با افت 15 میلیون تومانی به قیمت 705 میلیون تومان در بازار مورد معامله قرار می‌گیرد.

تارا اتوماتیک V2 با ادامه روند ریزشی، از ابتدای معاملات امروز 12 میلیون تومان دیگر کاهش یافته و به قیمت 910 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود. البته در حال حاضر خودروی مذکور در کارخانه تولید و عرضه نمی‌شود.

کوییک S دنده‌ای مدل 1403 یکی از ارزان‌ترین هاچ‌بک‌های بازار داخلی به شمار می‌رود. این خودرو با ریزش سه میلیون تومانی به قیمت 415 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی با افت شدید در تعدادی از محصولات به کار خود ادامه داد.

اکستریم VX از محصولات جدید و گران‌ترین مدیران خودرو، امروز به روند کاهشی خود خاتمه داده و با رشد 80 میلیون تومانی به قیمت چهار میلیارد و 520 میلیون تومان رسیده است.

جک J4 از اقتصادی ترین محصولات کرمان موتور از ابتدای معاملات امروز رکورردار افزایش قیمت در بازار خودرو شده و با صعود 92 میلیون تومانی به نرخ 887 میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

دیگنیتی پرستیژ از محصولات لوکس بهمن موتور با کاهش 55 میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و 195 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

لاماری ایما در شمار محصولات مونتاژی به روند ثابت خود خاتمه داده و با افت 41 میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و 85 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر صحفه اخبار خودرو را در تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.